Vraag

Gesprekken komen niet door, Sms van gemist gesprek komt pas veel later.


Ik heb nu al meer dan een week dat mensen mij bellen maar dat ze mij niet kunnen bereiken. Dit terwijl ik wel bereikbaar ben. Mensen krijgen dan mijn voicemail. Zelf krijg ik dan pas uren later het bericht dat ik gebeld ben. Waar zou dit aan kunnen liggen?

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Gio2012

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de T-Mobile Klantenservice. Is het nu opgelost en ben je wel weer bereikbaar?
helaas heb ik nog steeds het zelfde probleem. Ik heb van de klanten service een code gehad maar die werkte niet. Het is vreselijk irritant
Reputatie 7
@Gio2012
Heb je dit probleem overal of alleen thuis. Ik zie namelijk dat er 3 andere klachten zijn met dezelfde omschrijving in jouw buurt. Als je alleen thuis dit probleem ervaart wil ik je aanraden een klacht in te dienen via de dekkingskaart. Dan gaat de technische dienst voor jou kijken naar een oplossing.
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/gio2012-254302/"
Heb je dit probleem overal of alleen thuis. Ik zie namelijk dat er 3 andere klachten zijn met dezelfde omschrijving in jouw buurt. Als je alleen thuis dit probleem ervaart wil ik je aanraden een klacht in te dienen via de https://"http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart". Dan gaat de technische dienst voor jou kijken naar een oplossing.


Ik heb goed opgelet waar ik er last van heb maar ook buitenshuis. 
Ik heb vaak last van dat ik niet kan bellen of gebeld kan worden, de top punt was woensdag 6 juni, de dag dat mijn kind een ernstige verkeersongeluk kreeg met zijn scooter. Men heeft mij ter plekke getracht te bellen maar was niet bereikbaar. Op dat zelfde moment kreeg ik wel berichten binnen van gemiste oproepen 7 keer, probeerde terug te bellen maar dat ging niet. 2 uur later kreeg ik bericht dat mijn kind in de ziekenhuis lag.
Het is dat ik een contract heb en niet van jullie afkomt, maar na deze contract noooit meer TMOBILE
ps. ik ben vaak persoonlijk naar jullie shops geweest met mijn klacht en volgens de medewerkers lag altijd aan mijn toestel, tussen tijd ben ik van toestel veranderd en probleem is er nog steeds.
Reputatie 7
@Gio2012

Wij hebben nog geen ingevulde dekkingskaart van je mogen ontvangen zoals mijn collega je aangaf in te vullen op 16 mei. Wanneer je deze invult kunnen onze netwerk specialisten alles voor je gaan nakijken.
Als ik het internet gebruik en iemand belt me op dan krijgt de beller de mededeling te horen dat ik niet bereikbaar ben?!
Ik zie tijden het internetten dus geen inkomend gesprek verschijnen, en pas heel veel later krijg ik de melding gemist gesprek.

Wie o wie heeft de oplossing of ook dit probleem
Reputatie 5
@vrier09
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

De instellingen op het netwerk staan correct en ook bij je netwerkgegevens zie ik geen bijzonderheden. Ik zie dat je nog een verouderd type simkaart in gebruik hebt en binnen enkele dagen ontvang je een nieuw type simkaart. Op het e-mailadres wat bij ons bekend is heb je inmiddels een e-mail ter bevestiging ontvangen. Natuurlijk hou je je 06-nummer houden.

Laat je weten of de problemen zijn opgelost met de nieuwe simkaart?

Reageer