Vraag

Gesprekken vallen weg op iphone 6s

• 22 januari 2016
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Sinds een dag of drie valt op mijn iphone 6s tijdens gesprekken het geluid weg. De verbinding is er nog wel steeds maar ik hoor niets meer en de persoon met wie ik spreek hoort mij ook niet. Dit duurt ongeveer 20 seconden en dan is het weer goed en kan ik het gesprek vervolgen.In een gesprek van 4 minuten gebeurt dit circa drie keer. Ook in de speakerstand gebeurt dit. Herstellen naar de fabrieksinstellingen helpt niet. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken.

3 reacties

ja, je antenne of je verbinding kan slecht zijn let eens op de locatie waar je bent
Locatie is stad groningen, nooit problemen gehad, gebeurt ook thuis ook nooit eerder problemen gehad. 4g verbinding verder gewoon goed en stabiel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Geebhome,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je ineens een slechte verbinding hebt bij het bellen. Ervaar je dit probleem nog steeds? Zo ja, is dat op een locatie of op meerdere? Heb je jouw simkaart in een ander toestel geprobeerd en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat we je verder kunnen helpen! 🙂

Reageer