Ik heb sinds een aantal dagen het volgende: elk in- of uitgaand gesprek (ook voicemail) wordt afgebroken. Soms na 10 seconden, soms na een minuut of langer. Ik word hier echt gek van, want ik kan geen normaal gesprek meer voeren. Ik heb sinds 1,5 week via jullie een gloednieuwe iPhone 8. Heb de sim ook getest in ander toestel, software geupdate etc – ik wil graag een oplossing en wel heel snel.
Als de verbinding wordt verbroken, staat er 'gesprek mislukt' in het beeldscherm en heb je de mogelijkheid om direct terug te bellen. Maar ook daar blijft alles hangen.
Ik moet iedereen vragen via Whatsapp te bellen, dat is niet ideaal. Zeker zakelijke gesprekken niet, dit staat zeer onprofessioneel.
Hoor graag van jullie.
Steve
Beste antwoord door Jaimy
Hoi Steve,
Dat is natuurlijk niks! Zeker met zo'n nieuw toestel wil je dat alles perfect werkt. Ik wil dit graag voor je oplossen.
Kun je me vertellen hoe de simkaart in het andere toestel werkte? Is het echt de combinatie van de iPhone 8 met de T-Mobile simkaart die de problemen geeft? In dat geval ontvang ik graag jouw IMEI-nummer, het type toestel (b.v. iPhone 8 64GB ) en een terugbelnummer waarop we je kunnen bereiken. Je mag dit in een privéberichtje naar mij toesturen!
Alvast bedankt voor je berichtje, ik ga het aan de hand daarvan doorzetten zodat je zo snel mogelijk weer goed bereikbaar bent!
Bekijk origineel
Dat is natuurlijk niks! Zeker met zo'n nieuw toestel wil je dat alles perfect werkt. Ik wil dit graag voor je oplossen.
Kun je me vertellen hoe de simkaart in het andere toestel werkte? Is het echt de combinatie van de iPhone 8 met de T-Mobile simkaart die de problemen geeft? In dat geval ontvang ik graag jouw IMEI-nummer, het type toestel (b.v. iPhone 8 64GB ) en een terugbelnummer waarop we je kunnen bereiken. Je mag dit in een privéberichtje naar mij toesturen!
Alvast bedankt voor je berichtje, ik ga het aan de hand daarvan doorzetten zodat je zo snel mogelijk weer goed bereikbaar bent!