Beantwoord

Gesprekken worden steeds afgebroken

• 11 maart 2018
  • 5 reacties
  • 572 Bekeken

Hi,

Ik heb sinds een aantal dagen het volgende: elk in- of uitgaand gesprek (ook voicemail) wordt afgebroken. Soms na 10 seconden, soms na een minuut of langer. Ik word hier echt gek van, want ik kan geen normaal gesprek meer voeren. Ik heb sinds 1,5 week via jullie een gloednieuwe iPhone 8. Heb de sim ook getest in ander toestel, software geupdate etc – ik wil graag een oplossing en wel heel snel.

Als de verbinding wordt verbroken, staat er 'gesprek mislukt' in het beeldscherm en heb je de mogelijkheid om direct terug te bellen. Maar ook daar blijft alles hangen.

Ik moet iedereen vragen via Whatsapp te bellen, dat is niet ideaal. Zeker zakelijke gesprekken niet, dit staat zeer onprofessioneel.

Hoor graag van jullie.

Steve
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 maart 2018, 09:07

Hoi Steve,

Dat is natuurlijk niks! Zeker met zo'n nieuw toestel wil je dat alles perfect werkt. Ik wil dit graag voor je oplossen.

Kun je me vertellen hoe de simkaart in het andere toestel werkte? Is het echt de combinatie van de iPhone 8 met de T-Mobile simkaart die de problemen geeft? In dat geval ontvang ik graag jouw IMEI-nummer, het type toestel (b.v. iPhone 8 64GB ) en een terugbelnummer waarop we je kunnen bereiken. Je mag dit in een privéberichtje naar mij toesturen!

Alvast bedankt voor je berichtje, ik ga het aan de hand daarvan doorzetten zodat je zo snel mogelijk weer goed bereikbaar bent!
Bekijk origineel

5 reacties

AANVULLEND: Ik heb op 4G ook geen internet of mobiele data verbinding. Binnen- en buitenshuis.

Graag een oplossing guys.

Thanks.
Steve
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Steve,

Dat is natuurlijk niks! Zeker met zo'n nieuw toestel wil je dat alles perfect werkt. Ik wil dit graag voor je oplossen.

Kun je me vertellen hoe de simkaart in het andere toestel werkte? Is het echt de combinatie van de iPhone 8 met de T-Mobile simkaart die de problemen geeft? In dat geval ontvang ik graag jouw IMEI-nummer, het type toestel (b.v. iPhone 8 64GB ) en een terugbelnummer waarop we je kunnen bereiken. Je mag dit in een privéberichtje naar mij toesturen!

Alvast bedankt voor je berichtje, ik ga het aan de hand daarvan doorzetten zodat je zo snel mogelijk weer goed bereikbaar bent!
Hi,

Dank voor je antwoord. Ik ben gisteren langs de T-Mobile shop op het Rokin in Amsterdam gegaan en de medewerker daar heeft mij een nieuwe simkaart gegeven. Bij thuiskomst weer dezelfde problemen. Hij zei het kan aan twee dingen liggen: je simkaart of je toestel. Ik kan t/m vrijdag even testen en anders proberen we een vervangend / nieuw toestel.

Hoe stuur ik jou een PM, ivm mijn gegevens?

Steve
Hoi Steve.

Als je op de desktopversie zit, klik je op Jaimy's naam, dan kom je op haar profiel terecht, daar vind je de optie om een privébericht te versturen.

Via een mobieltje/tablet moet je eerst even op 'menu' links bovenin klikken en vervolgens ergens onderaan op 'weergeef desktopversie', daarna zijn de stappen hetzelfde. 🙂
Gevonden. Dankjewel!
Steve

Reageer