Beantwoord

gesprekken worden steeds afgebroken

  • 10 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 465 Bekeken

beste medewerkers
we hebben veel problemen met het telefoneren van gesprekken.
steeds als we gebeld worden of zelf bellen wordt het gesprek soms na 20 seconden of na 2 min automatisch beëindigd.
wij zijn een gezin met 4 personen en hebben er alle 4 last van.
mijn man en ik zijn al geweest voor neen nieuw simkaart ,maar zodra we weer een gesprek voeren valt het gesprek weer weg.
we hebben alles al geprobeerd ,dit duurt nu al 2 weken,
GRAAG WILLEN WE DIT SNEL OPGELOST HEBBEN.
MVG Thea
icon

Beste antwoord door Hajar 12 augustus 2019, 10:42

Hi @theap1966

Wat jammer dat jullie dit ervaren. Ervaren jullie dit overal of op een specifieke locatie? Ik zie dat er een dekkingsklacht is ingediend en onze netwerkspecialisten gaan dit verder onderzoeken. Zij zullen jullie ook binnen 10 werkdagen van een terugkoppeling voorzien. Ik hoop ook dat het snel wordt opgelost!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @theap1966

Wat jammer dat jullie dit ervaren. Ervaren jullie dit overal of op een specifieke locatie? Ik zie dat er een dekkingsklacht is ingediend en onze netwerkspecialisten gaan dit verder onderzoeken. Zij zullen jullie ook binnen 10 werkdagen van een terugkoppeling voorzien. Ik hoop ook dat het snel wordt opgelost!
Dit ervaren we dus rond Maasbree,zowel in huis als buiten het huis.
In andere plaatsen zoals ,stad,,venlo,Tilburg geen problemen.
Hoop dat het snel wordt opgelost,dit is zeer vervelend,we zijn al jaren tevreden klanten bij jullie tot de laatste 2 weken,kan dit niet opgelost worden dan zijn we genoodzaakt om per direkt naar een andere provider te gaan.
Mvg theap
Hallo, Ik heb daar ook al meerdere weken last van.Eigenlijk in geheel Maasbree. Of ik gebeld wordt of zelf bel maakt niet uit. Bij rondvraag zijn er velen die met dit probleem kampen. Als het niet snel veranderd ben ik genoodzaakt om van provider te wisselen.
Zou het jammer vinden want altijd tevreden geweest.
Ik bel met ee A-40 toestel. Sim al vervangen etc. etc.
Mvg Jac
Reputatie 7
Badge +20
Hi @jansjans

Wat jammer dat je dit ook ervaart. Ik wil je adviseren of om een dekkingsklacht in te dienen via onze dekkingskaart. Je kan de postcode invoeren en op Meld een probleem klikken en dan gaan onze netwerkspecialisten dit verder oppakken. Je kan binnen 10 werkdagen een terugkoppeling verwachten van ze dan weet je ook hoe je ervoor staat.

Laat je even weten of het zo lukt?

Reageer