Beantwoord

Glasvezel

  • 14 October 2019
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

Glasvezel bestelling.

Helaas zijn de contactmogelijkheden bij T Mobile zodanig beperkt (per e-mail) dat k het op deze manier probeer. Dit hoeft m.i. niet op een openbaar forum maar bij deze:

Het enige wat ik zoek is een tekstuele toelichting van de status van mijn bestelling. Alle partijen die betrokken zijn bij de bestelling spreken elkaar tegen en de laatste toelichting van de T Mobile medewerker is helder. Het is echter nergens terug te vinden en om te voorkomen dat ik over 2 weken terug bij af ben wens ik graag dat ik tekstuele toelichting krijg over de status van mijn bestelling en de vervolgstappen.

In mijn T-Mobile thuis account staat dat ik een afspraak heb met Gideon inzake de installatie van het pakket. Gideon geeft aan mijn gegevens niet in het systeem te hebben staan terwijl de medewerken van T Mobile aangeeft Gideon gesproken te hebben en dat zij wel de status kunnen terugvinden.

Nu heeft de afspraak van 30-10 volgens de tekst betrekking op de installatie van Gideon, telefonisch geeft T Mobile aan dat dit de afspraak met Reggefiber is (terwijl ook zij nooit contact met mij hebben opgenomen), en Reggefiber (KPNNetwerkNL) geeft aan dat er helemaal geen actie ingepland staat op mijn adres. Ik heb deze zojuist zelf ingepland met Reggefiber.

Kortom: alle partijen spreken elkaar tegen en hetgeen tekstueel is aangegeven is onjuist.

Derhalve graag een beschrijving van de vervolgstappen.

Groet, Gordon
icon

Beste antwoord door Piotr 17 October 2019, 15:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hey @GCMONLINE,

Ik ga je graag meer toelichting geven! Allereerst welkom Thuis! :smile:

Momenteel zie ik dat je op 29 oktober een afspraak gepland hebt staan met een monteur van ons. Ongeveer een week van tevoren ontvang je van ons het installatiepakket. Zodra het installatiepakket is verzonden, ontvang je een e-mail ter bevestiging. 

Vanaf 29 oktober kun je dus van je T-Mobile Thuis abonnement gaan genieten! Mocht er nog iets niet helemaal duidelijk zijn, laat het ons gerust weten.

Reageer