Beantwoord

Gratis maand videoland

• 13 mei 2017
  • 8 reacties
  • 1587 Bekeken

Hallo. Heb bijna 4 weken geleden mail gekregen dat ik een gratis maand videoland zou krijgen en hier over nog een sms zou ontvangen maar tot nu toe nog niets gehoord.
Of ben ik te ongeduldig ?
Gft johan
icon

Beste antwoord door Thalina 15 mei 2017, 12:40

Hoi Balemans57,

Begrijpelijk dat je gebruik wilt maken van jouw cadeautje! 🙂 De actieperiode loopt van 8 mei t/m 16 juni. In die periode kun je een sms van ons ontvangen. Zodra je de sms hebt ontvangen krijg je 1 maand gratis Videoland. We sturen je eerst een aankondiging ook via een sms’je. Ik zie dat je deze gisteravond hebt ontvangen, klopt dat? Op deze pagina vind je meer informatie over de actie. Nog heel even geduld dus en dan kun je ook Videoland een maand gratis gebruiken. Heb je al een leuke film of serie gezien die je wilt gaan bekijken? :)

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Balemans57,

Begrijpelijk dat je gebruik wilt maken van jouw cadeautje! 🙂 De actieperiode loopt van 8 mei t/m 16 juni. In die periode kun je een sms van ons ontvangen. Zodra je de sms hebt ontvangen krijg je 1 maand gratis Videoland. We sturen je eerst een aankondiging ook via een sms’je. Ik zie dat je deze gisteravond hebt ontvangen, klopt dat? Op deze pagina vind je meer informatie over de actie. Nog heel even geduld dus en dan kun je ook Videoland een maand gratis gebruiken. Heb je al een leuke film of serie gezien die je wilt gaan bekijken? :)

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!
hallo,

nu net mijn gratis maand met de gedachten geactiveerd dat hij aansluit op mijn lopende abonnement bij videoland zelf. Nu blijkt die helemaal te zijn vervalen en betaal ik als nog voor de gratis maand. Aangezien mijn abonnement nog liep tot 25 juni, hier baal ik dan ook ontzettend van, en als ik dit geweten had dan was ik er niet aan begonnen. Erg jammer dat dit niet goed uitgelegd word.
Reputatie 2
Er staat nergens dat de gratis maand aansluit op een al lopend abonnement, dus ik snap niet waarom je dan zomaar die aanname doet. Misschien handig om dat de volgende keer eerst even na te vragen voordat je dingen aanneemt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Martijn,

Is je abonnement bij Videoland zelf vervallen? Zo ja, dan kun je het beste contact met ze opnemen. Wat betreft de T-mobile actie; je hebt gister een sms ontvangen over gratis een maand Videoland en gister is ook de bundel toegevoegd. Nadat je een sms krijgt met de mededeling dat Videoland toegevoegd is aan je bundels, hoef je alleen nog een account aan te maken op videoland.nl. Als je dit doet dan kun je een maand lang gratis Videoland gebruiken. Je betaalt niet voor deze gratis periode.

Heb je dat inmiddels gedaan? Ik hoor graag of alles naar behoren werkt. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het mij weten.
hoi zie nu pas deze reactie (geen sms of mail wat je meestal krijgt.) Maar de maand van tmobile is voorbij en helaas is het andere te komen vervalen. De vraag ook neergelegd bij videoland echter heb ik daar geen reactie van gekregen. Erg jammer dit want dit betekend dat ik niks gehad heb. Hopelijk reageert videoland nog op de mail maar denk het niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Martijn,

Balen zeg! Je hebt op 28/5 een sms ontvangen met het volgende; ''Beste klant, veel kijkplezier met Videoland. Activeer het account nu via www.videoland.com/tmobile. Groeten, T-Mobile.'' Je geeft op 28/5 zelf aan dat je jouw account hebt geactiveerd. Je hebt van ons een gratis bundel ontvangen dit zie je ook terug op je factuur. Als je via videoland zelf een abonnement hebt lopen dan moet je inderdaad op hun reactie wachten en kijken wat zij voor je kunnen doen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Daar krijg ik geen antwoord behalve de uitleg hoe ik hem overnieuw moet activeren. Dit had vanuit tmobile en videoland van te voren wel gemeld mogen worden.
Reputatie 4
Hoi Martijn,

Is jouw videoland abonnement nog lopende of is dat op dit moment al afgelopen?

Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer