Beantwoord

Haperend internet

  • 11 juni 2019
  • 2 reacties
  • 318 Bekeken

Reputatie 2
Sinds 3 weken last van me mobiel internet bereik of haperende bereik heb geen bereik als i op 4g4igs of h+g of hg alleen op de 4+g heb k bereik. Heb meerdere malen hulp gevraagd nog steeds niet opgelost. Heb nieuwe simkaart heb nieuwe toestel gekocht. Maar de internet valt weg me bereik gaat weg k krijg geen oproepen geen sms pas als k weer op de 4+g komt en dat kan lang duren

icon

Beste antwoord door Hajar 13 juni 2019, 15:34

Hi,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga graag met jou op zoek naar een oplossing. Ervaar je dit overal of op een specifieke locatie? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo ja, ervaar je dan een betere dataverbinding?

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga graag met jou op zoek naar een oplossing. Ervaar je dit overal of op een specifieke locatie? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo ja, ervaar je dan een betere dataverbinding?

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen!
Reputatie 2
Heb het gevonden het blijk te zijn dat andere simkaart steeds de internet ging bemoeien. Waardoor de sim wissel van ene naar de andere ging en die geen internet tussen tijds.. thnx Mevr. Hajar

Reageer