Vraag

Heel slecht netwerk!

Ik heb al maanden last van een heel slecht netwerk. Voor mijn werk moet ik gebeld worden, maar ik ontvang geen telefoontjes omdat ik geen verbinding heb. Er werd mij verteld dat er een kapotte mast was, maar dit is al maanden zo... Kunnen jullie hier naar kijken?

regio: 9746PE

6 reacties

Hier kun je een dekkingsklacht indienen: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart
De kaart geeft aan dat er werkzaamheden zijn aan hetwerk.

Dit is een klantenforum, hier worden geen klachten m.b.t. dekking afgehandeld.
Hier kan ik alleen de dekking vinden van het internet, niet van mijn gewone server. Ik heb nog steeds veel problemen met mijn netwerk. Geen streepjes en dus geen telefoontjes (worden direct doorgeschakeld naar voicemail). Waar moet ik dit melden?
Reputatie 6
Badge +13
Je kan op de dekking kaart jouw punt van slecht bereik aangeven en dan een klacht doen.
Dan word deze bekeken en hoor je met een dag of 10 daar de uitslagen van.
Reputatie 7
Badge +15
@LVDB1990

Welkom terug op het forum!

Heb je op één locatie last van een slecht netwerk? Dan kun je op de Dekkingskaart inderdaad een klacht indienen. Ook heb ik naar jouw postcode gekeken en er zijn op dit moment geen werkzaamheden bij jou in de buurt, dus je zou een goed netwerk moeten ervaren!

Wanneer je overal last hebt van een slecht netwerk ook op het gebied van sms'en en internet dan kunnen de problemen ook door je simkaart of toestel komen. Wil je mij misschien laten weten of je wel kan sms'en en internetten en of je op meerdere plekken last hebt van een slecht netwerk? Ik help je graag verder! 🙂
Het slechte netwerk is vooral bij mij in de wijk. Voor de rest gaat het wel.
Heb je de dekkingsklacht al ingediend via bovengenoemde link?

Reageer