Vraag

Help! Ik heb geen 4G

  • 11 april 2014
  • 1 reactie
  • 16717 Bekeken

Reputatie 5
  • Oud-medewerker
  • 9908 reacties
[UPDATE 5 december 2018]
De info uit dit topic is verouderd en er is een nieuw topic over aangemaakt. Ga gauw naar '[Info] Ik heb geen 4G, wat nu?' voor de meest actuele en relevante informatie.

Dit topic gaat op slot.

This topic has been closed for comments

1 reactie

Ervaar je geen 4G op je toestel? Voer dan de volgende instructies uit:

Ik heb een 4G-toestel, ik zit in het 4G-dekkingsgebied maar ik heb geen 4G

- Controleer via onze 4G postcodecheck of 4G bij jou beschikbaar is.

- Controleer of er een netwerkstoring is op de dekkingskaart.

- Controleer of je de laatste softwareversie hebt (koppel het toestel bijvoorbeeld aan je computer waarop software van de fabrikant op staat). Raadpleeg eventueel onze toestelhulp voor de juiste instructies

- Controleer de netwerkmodus (Instellingen – Mobiele netwerken) en zet deze zo nodig op GSM/UMTS/LTE automatisch. Bij Windows Phone of iOS dien je de netwerkmodus op '4G' te zetten. Raadpleeg Toestelhulp voor de juiste instructies

- Plaats je simkaart in een ander 4G toestel, ervaar je dan wel 4G? Zo ja laat het ons dan weten!

Maak je gebruik van een iPhone 5x?

- Stel je toestel dan in als een nieuwe iPhone via iTunes met een T-Mobile simkaart in het toestel. De T-Mobile carrier settings worden dan op je toestel ingeladen.