Beantwoord

Hoe dien je een dekkingsklacht in via de website?

  • 15 september 2016
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

jullie website is zo ingewikkeld dat ik geen flauw idee heb waar ik een klacht kan invoeren over me dekking van me 4g hoop snel van jullie iets te horen
icon

Beste antwoord door Rosan 15 september 2016, 08:24

Beste Lusitani dat moet goed te vinden zijn eigenlijk je gaat naar het kopje netwerk dan het kopje dekking daar voer je je postcode in en daar zie ook twee opties staan wat je wilt ermee.
Hier alvast de link naar de dekkings kaart als je daar meld op welke postcode/s je de problemen ervaart gaan de netwerk specialisten dit onderzoeken.
Dit zal een maximaal een werk dag of 10 in beslag nemen en als je dan aanvinkt dat je hierover wil worden terug gebeld zullen ze met jouw de resultaten door nemen.
https://www.t-mobile.nl/dekking
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste Lusitani dat moet goed te vinden zijn eigenlijk je gaat naar het kopje netwerk dan het kopje dekking daar voer je je postcode in en daar zie ook twee opties staan wat je wilt ermee.
Hier alvast de link naar de dekkings kaart als je daar meld op welke postcode/s je de problemen ervaart gaan de netwerk specialisten dit onderzoeken.
Dit zal een maximaal een werk dag of 10 in beslag nemen en als je dan aanvinkt dat je hierover wil worden terug gebeld zullen ze met jouw de resultaten door nemen.
https://www.t-mobile.nl/dekking
Je kunt hetzelfde doen met de Netwerkradar-app met als voordeel dat T-mobile meteen gegevens heeft over je verbinding van dat moment.

Reageer