Vraag

Hotspot, internet valt steeds weg

• 27 april 2017
  • 1 reactie
  • 822 Bekeken

wie kan mij helpen met de hotspotshield

zodra ik die aan heb dan valt mijn internet steeds weg wat moet ik daar aan doen om het goed te krijgen

wie o wie kan mij helpen

bvd mevr kuperus

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo mevrouw Kuperus,

Allereerst excuses voor mijn late reactie, het is momenteel een stuk drukker dan normaal op het forum waardoor mijn reactie later komt dan je van ons mag verwachten.

Kan het zijn dat je jouw hotspot bedoelt? 🙂 Ik denk dat jouw autocorrect er een ander woord van heeft gemaakt. Welke telefoon heb je? Kun je aangeven wat je precies doet als je jouw hotspot aanzet? Valt jouw internet direct weg of na een paar minuten? Zie je met een ander apparaat jouw hotspot wel? Kun je ermee verbinden? Heb je misschien een virusscanner op jouw toestel staan? Mogelijk houdt deze dan jouw hotspot tegen. Kun je deze anders eens tijdelijk uitzetten en het dan nogmaals proberen?

Heeft jouw hotspot voorheen wel gewerkt? Kun je eens kijken of je de laatste software update hebt geïnstalleerd op jouw toestel? Heb je normaal gesproken gewoon prima internet? Heb je op één locatie er last van dat jouw internet wegvalt of overal?

Een hoop vragen, maar hiermee probeer ik te achterhalen wat er precies aan de hand is! Ik zie jouw reactie graag tegemoet.

Reageer