Ik blijf sms'jes ontvangen van T-Mobile

Toon eerste reactie

31 reacties

Dag Thalina, ik probeerde duidelijk te maken dat dat niet werkte. Ik krijg dan een foutmelding... Inmiddels is de eerste van de 2 al over die 7 dagen heen...
Waarom helpen jullie niet gewoon en blijf je mij weer heen en weer sturen?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Angela,

Het is begrijpelijk dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. We doen ons uiterste best!

Onze collega's van de afdeling die hierover gaat zijn nog steeds bezig met het onderzoek. In het systeem zie ik dat gisteren (26 mei) de laatste update is geplaatst. De case is nog in behandeling dus zullen we het nog even moeten afwachten. Onze excuses voor het ongemak Angela!
Reputatie 2
hmm. ik heb voor de zekerheid een app verwijderd om wat geheugen vrij te maken..en heb ook wat foto's verwijderd. maar lijkt me niet echt de oplossing. omdat ik van andere mensen wel gewoon 1 sms'je krijg. Laatst een hebbedingetje betaald voor online gaming zou 2 sms'jes krijgen een om te bevestigen en 1 sms'je van € 2,00 om te betalen en dat was er ook maar 1. Alleen van T-Mobile krijg ik zo'n hele reeks.. net ff de klantenservice van T-Mobile gebeld en een keuze gemaakt waarvan ik weet dat ik een sms'je zou krijgen.Guess what..ik heb er weer 7 ontvangen.dus ruimte vrijmaken heeft niet geholpen.

ja als het niet meer is dan dat en jullie sms'jes gratis zijn kan ik me daar eigenlijk niet druk om maken is wel vervelend. maar zo vaak hang ik toch niet bij T-Mobile aan de lijn. 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hi Monkya,

Hmm, vreemd. Ik heb dit toch voor je doorgezet naar de technische afdeling. Zij hebben meer inzicht op het netwerk, dus kunnen zij je van een oplossing voorzien. Ze streven er naar om je binnen 5 werkdagen van een reactie en een oplossing te voorzien. We zullen het dus even moeten afwachten.

Als je in de tussentijd nog vragen of verzoeken hebt dan horen we het graag van je!
Reputatie 2
hallo,
ik blijf nog steeds van elk 7 smsjes ontvangen eerst alleen t-mobile nu sommige anderen ook. jullie hebben naar gekeken ben door iemand van t-mobile opgebeld tijdje terug die nadere vragen stelde.
gisteren 14 berichtjes van Adecco ontvangen. vandaag 7 van t-mobile omdat ik nog maar 200 mb over heb..hmm..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Monkya,

Welkom terug op ons Forum!

Jammer om te lezen dat dit probleem zich nog steeds voordoet. Ik zie dat mijn collega destijds al had aangegeven dat dit probleem bij je toestel ligt. Dit is namelijk een bekend probleem bij LG toestellen. Heb je eraan gedacht om contact op te nemen met LG? Wellicht dat zij hier een oplossing voor hebben. Op deze pagina vind je de contactgegevens van LG.

Houd je ons op de hoogte?

Reageer