Beantwoord

Ik kan geen oproepen ontvangen

• 4 april 2016
  • 1 reactie
  • 335 Bekeken

Sinds 2 weken kont het voor dat ik binnenshuis maar ook daarbuiten geen oproepen ontvang. Wel een sms met gemiste oproep. Als beller hoor je als je mij de eerste keer belt niets geen kiestoon. 2e keer bellen hoor je een kiestoon om vervolgens in de voicemail te beland. Ik ontvang geen telefoontjes. Soms kan ik ook niet uitbellen. Dit deed zich voor met oude simcard. Inmiddels nieuwe simcard geactiveerd. Probleem blijft! Simcard in ander toestel geprobeerd, probleem blijft. Ik heb telefonisch contact gehad met jullie klantenservice. Advies opgevolgd; Toestel staat niet op doorschakelen of niet storen. Harde reset reeds toegepast evenals herstel netwerkinstellingen. Als ik herstel netwerkinstellingen heb uitgevoerd dan ben ik bereikbaar. Na een dag niet meer en ontvang ik geen oproepen meer. Kan toch niet voortdurend netwerkinstellingen herstellen?! Wat is hier aan de hand. Is dit een netwerk probleem? Ik mis belangrijke telefoontjes en moet dringend bereikbaar zijn. Daar betaal ik ook voor. Gaarne uw reactie!
icon

Beste antwoord door Thalina 5 april 2016, 15:27

Hoi Marian,

Allereerst welkom op het forum!

De reden is helaas minder leuk. Begrijpelijk dat je gewoon goed bereikbaar wilt zijn! Ik zie dat je gisteren gebeld hebt met mijn collega van de klantenservice. Helaas viel de verbinding weg, maar mijn collega heeft een case aangemaakt zodat bovenstaand probleem onderzocht kan worden. Ik zal bovenstaande informatie ook nog even toevoegen, zodat de IT afdeling die dit onderzoekt alle nodige informatie heeft. Zodra er meer bekend is over het probleem, laten wij dit aan je weten.

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marian,

Allereerst welkom op het forum!

De reden is helaas minder leuk. Begrijpelijk dat je gewoon goed bereikbaar wilt zijn! Ik zie dat je gisteren gebeld hebt met mijn collega van de klantenservice. Helaas viel de verbinding weg, maar mijn collega heeft een case aangemaakt zodat bovenstaand probleem onderzocht kan worden. Ik zal bovenstaande informatie ook nog even toevoegen, zodat de IT afdeling die dit onderzoekt alle nodige informatie heeft. Zodra er meer bekend is over het probleem, laten wij dit aan je weten.

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer