Vraag

Ik kan regelmatig niet gebeld worden

Reputatie 2
ik kan regelmatig niet gebeld worden pas als ik zelf een telefonische handeling doe komt alles binnen. voorbeeld mijn man heeft mij vanmorgen om 06.45 een sms gestuurd vervolgens meerdere malen gebeld voicemail ingesproken en dit alles krijg ik pas om 10.47 binnen als ik mijn schoonmoeder zelf bel.
dit gebeurd regelmatig en is erg vervelend. hoe dit op te lossen?

2 reacties

Hoi nuchteretrien, welkom terug op het forum.

Gebruik je misschien een smartphone in combinatie met een oude simkaart? Dat kan voor dit soort problemen zorgen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nuchteretrien,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum! :)

Helaas is de reden iets minder leuk. Begrijpelijk dat je dit vervelend vindt! Ik zie dat Kaassausje al heeft gereageerd met info over een oude simkaart. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je niet gebruikmaakt van een oude simkaart. Zou je toch eens je simkaart in een ander toestel kunnen proberen? Heb je dan nog steeds deze problemen? En als je een andere simkaart in jouw toestel probeert? Op deze manier kunnen we uitsluiten of het misschien aan je toestel of toch je simkaart ligt.
Ervaar je dit probleem op één locatie of ook op meerdere? Zou je mij de postcode kunnen sturen van deze locatie? Dan kijk ik even met je mee!

Ik hoor het graag van je!

Reageer