Beantwoord

Ik kan soms niet gebeld worden

• 9 februari 2017
  • 4 reacties
  • 300 Bekeken

Ik kan soms niet gebeld worden. Ik krijg dan ook geen gemiste oproepen te zien. Op een later moment, soms kan dat wel 36 uur later zijn, krijg ik dan het bericht dat ik een voicemail heb. Het bericht dat ik de voicemail had kreeg ik ook pas omdat ik mijn data aanzette (mijn foon staat altijd alleen op wifi). Ik heb overigens geen betalingsachterstanden, daar kan het niet aan liggen. In de tussentijd krijg ik wel gewoon andere oproepen binnen, kan ik appen en internetten via wifi, ik vermoed dus dat er met mijn sim kaart ook niets aan de hand is. Wat zou dit kunnen zijn? Erg vervelend dat mijn dochter mij niet kan bereiken als het moet!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 10 februari 2017, 01:35

Hoi kippielief, welkom op het klantenforum.

Gebruik je misschien een oude (geknipte?) simkaart? Die kunnen voor netwerkproblemen zorgen, waaronder gesprekken die niet binnenkomen of plotseling afgebroken worden.

Wi-fi staat los van T-Mobile en een simkaart. Je kunt een toestel namelijk ook zonder simkaart erin op wi-fi gebruiken. ;)

Zijn het alleen oproepen van je dochter die niet binnenkomen, of zijn het oproepen van verschillende personen?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +2
goedeavond kippielief,

Wat voor een telefoon heb je?
hoi Dolphin

ik heb een een samsung galaxy s5 neo
Hoi kippielief, welkom op het klantenforum.

Gebruik je misschien een oude (geknipte?) simkaart? Die kunnen voor netwerkproblemen zorgen, waaronder gesprekken die niet binnenkomen of plotseling afgebroken worden.

Wi-fi staat los van T-Mobile en een simkaart. Je kunt een toestel namelijk ook zonder simkaart erin op wi-fi gebruiken. ;)

Zijn het alleen oproepen van je dochter die niet binnenkomen, of zijn het oproepen van verschillende personen?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Kippielief,

Zoals Kaassausje al vermoedde.. je maakt gebruik van een oud type simkaart. Ik heb zojuist direct een nieuwe simkaart voor je aangevraagd en deze ontvang je met 3 werkdagen op de deurmat. Je hoeft hem dan alleen zelf even te activeren. 🙂

Wil je ons na de activatie van de simkaart laten weten of het geholpen heeft? Mocht dat niet het geval zijn dan gaan we uiteraard met je op zoek naar een andere oplossing!

Reageer