Beantwoord

Industrieterrein Borchwerf Roosendaal

  • 20 juli 2018
  • 3 reacties
  • 403 Bekeken

Afgelopen vrijdag waren een collega en ik kantoorruimte aan het spotten op de Borchwerf. We hebben allebei T-Mobile en het viel ons op dat we in het beoogde kantoor geen 4G en soms zelfs geen 3G hadden. Een streepje ontvangst, buiten 2 streepjes. KPN zou al een versterker hebben geplaatst. Omdat dit een groot terrein in aanleg is waar veel mensen werken ... kijken jullie ook eens naar het bereik daar, lijkt een witte vlek.

Groet, Jan

PS ik stond buiten toen ik deze screenshot nam.


icon

Beste antwoord door swoudts 22 juli 2018, 15:00

Hoi Sander, geen idee hoe ik dit bij T-Mobile moet aankaarten. Website link naar e-mail werkt niet. doH!
Hoi Jan,

Ik adviseer je via de dekkingskaart een probleem te melden. Deze vind je op https://www.t-mobile.nl/dekking.

Hier kun je dan de details van het probleem melden. En vervolgens kun je aangeven graag te willen dat T-mobile je gaat contacteren over het probleem.

Groet,
Sander
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Sander, geen idee hoe ik dit bij T-Mobile moet aankaarten. Website link naar e-mail werkt niet. doH!
Hoi Jan,

Ik adviseer je via de dekkingskaart een probleem te melden. Deze vind je op https://www.t-mobile.nl/dekking.

Hier kun je dan de details van het probleem melden. En vervolgens kun je aangeven graag te willen dat T-mobile je gaat contacteren over het probleem.

Groet,
Sander
Hoi Sander, geen idee hoe ik dit bij T-Mobile moet aankaarten. Website link naar e-mail werkt niet. doH!
Hoi Jan,

Ik hoop dat ze dit inderdaad gaan fixen. Dit probleem heb ik ook af en toe op Borchwerf 1.

Groet,
Sander

Reageer