Beantwoord

[Info] Ik heb geen netwerk. Wat nu?


Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Ik heb geen netwerk. Wat nu?!
icon

Beste antwoord door AmyP 13 april 2015, 14:24

[Update 5 december 2018]

De informatie uit dit topic is verouderd. Ga naar ' Help! Ik heb geen netwerk meer op mijn telefoon' voor de meest actuele informatie. Vragen kun je ook daar stellen.

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

44 reacties

Reputatie 7
Badge +15
[Update 5 december 2018]

De informatie uit dit topic is verouderd. Ga naar ' Help! Ik heb geen netwerk meer op mijn telefoon' voor de meest actuele informatie. Vragen kun je ook daar stellen.

Dit topic gaat op slot.
Sinds 2 weken kan ik niet gebeld worden of bellen. Gaat wel over maar die toon hoor ik niet en als er opgenomen word horen we ook beiden niks.
Vooral in huis maar ook daarbuiten niet te bereiken op deze manier.
Via whatsapp bellen krijg ik die tonen wel.
Ook heb ik alles al gedaan wat jullie aangeven en zelfs gsm gereset. Gebeurd niks en ik zit te wachten op belangrijke telefoontjes ivm werk. Zo onhandig dus
Hi Kimberly,

Wat vervelend dat je nu net op een belangrijk telefoontje zit te wachten en niet te bereiken bent. Dat is natuurlijk ook vervelend als je gewoon bereikbaar wil zijn. Je zegt bovenstaande allemaal al te hebben gedaan en niets helpt. Heb je al eens een ander simkaartje in je telefoon geprobeerd? Of je eigen simkaartje in die van een ander?

Daarnaast is het toch wel erg handig om je klacht te melden op de storing site. Dan kunnen ze technische mensen het oppakken en er mee aan de slag. Ga naar: https://www.t-mobile.nl/dekking/storingen. Geef daar je postcode en dan kan je daaronder klikken op Meld een probleem.

2 weken last hebben is natuurlijk al wel erg lang. Ik zou dus die pagina raadplegen en kijken of er een storing is en zeker even melden.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Kimberley,

Onhandig dat je deze problemen hebt! Ik zie ook dat je ondertussen een melding hebt gemaakt op de dekkingskaart. Een netwerkspecialist gaat dit nu in onderzoek nemen en neemt vervolgens contact met je op om de situatie en een eventuele oplossing te bespreken.

Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt? 🙂

@Serviceweb, Thanks voor het delen van de info!
Hi Hi ik zit in goudswaard en nu is de dekking daar zeer minimaal zowel geen internet en kan niet bellen of gebeld worden, komt daar ook nog verbetering in?
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Jammer dat je een mindere dekking ervaart in Goudswaard. Ervaar je dit probleem alleen op die locaties of ook op meerdere locaties? Zou je eens jouw simkaart in een ander toestel kunnen testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen wij controleren of het probleem bij de simkaart of toestel ligt. Zou je mij ook de postcode kunnen geven van de locatie in Goudswaard? Dan kunnen we dekking in die regio controleren. Je zou dit ook zelf kunnen doen via onze dekkingskaart. Mocht de dekking niet stabiel zijn dan zet ik dit door naar onze netwerkspecialist en dan kan hij onderzoeken waar het aan ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.
Ik heb ook dit probleem. Op mijn werk in het gebouw heb ik geen bereik. Ik zit 50 cm van een raam af. En de enige manier om eventueel misschien bereik te hebben is om mijn telefoon tegen de raam aan te zetten. En ook dat helpt niet altijd. Als ik buiten sta is alles goed.
Oh ja, collega's met een concurrent-provider hebben nergens last van.

Ik heb net een klacht ingediend, maar een alternatief telefoonnummer kon ik niet invullen (foutmelding), en zelf ben ik niet bereikbaar 😠
3267AG in goudswaard de dekkingskaart geeft zeer slecht of geen berijk aan. Aan telefoon, sim of wat je dan ook probeert ligt het niet.
In hardewijk heb ik verder ook hetzelfde probleem maar zit dan aan de rand van het bos
Reputatie 7
Badge +20
@Hremie

Dat klinkt inderdaad niet best! Dit zou heel goed te maken kunnen hebben met het gebouw en de locatie van de mast. Als gevolg kan de dekking inderdaad verminderd zijn. Goed dat je hier ook gelijk een melding van hebt gemaakt! Deze worden doorgaans erg snel opgepakt en verwerkt, dus ik hoop dat er ook voor jou spoedig een oplossing is! In principe proberen zij het een aantal keer op jouw 06-nummer en als dit niet lukt, kun je altijd zelf nog contact opnemen, bijvoorbeeld via dit forum. Dan kunnen wij je ook de uitkomst doorgeven.

@@@@

Het klopt inderdaad dat de dekking op die locatie niet erg sterk is en in de komende maanden lijkt hier ook geen directe verbetering in te komen. Is deze locatie een plek waar je veel bent of is het slechts even? Als je er vaker bent kun je via de dekkingskaart een melding maken van de verminderde dekking, zodat onze netwerkspecialisten kunnen kijken wat zij voor jou kunnen betekenen.

Als wij jullie nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
@David
Dank je voor je reactie, alleen .... kan ik ergens bekijken wat de status is van de klacht? Want ik heb deze klacht al eens ingediend, maar NOOIT meer iets over gehoord. Vertrouwen is niet heel erg groot dat het nu wel opgepakt gaat worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hremie,

Ik zie dat je inmiddels een netwerkspecialist hebt gesproken en dat hij jou meer duidelijkheid heeft gegeven. Hopelijk is hiermee alles naar wens. Als je vragen hebt, laat het mij weten.
Hoi Hajar,

oplossing voor het probleem van de verbinding gaat binnen 3 maanden opgelost worden:8

Blijft de vraag: Is er ergens waar ik de status van een ingediende klacht kan bekijken?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hremie,

Fijn om te horen dat het snel wordt opgelost! 🙂 Het zou inderdaad handig zijn als je de status kon inzien, maar helaas is dat niet mogelijk. Wie weet wordt dat in de toekomst nog eens mogelijk via My T-Mobile. Je kunt altijd even over een 2 maanden vragen hoe het ervoor staat, dan vragen wij het voor je na bij een netwerkspecialist!

Laat je het weten als ik nog ergens anders bij kan helpen?
Is er een storing in het telefoonnetwerk bekend? Sinds deze ochtend kan ik niet bellen en gebeld worden namelijk?
Alle stappen ondernomen, maar geen resultaat. Ik heb, volgens het icoontje, wel netwerkverbinding.

Deze melding doorgeven middels netwerkklacht lukt ook niet. Er is 'een fout' opgetreden. Probeer het later weer eens.
Geen idee wat de fout is en het later proberen lukte ook niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Peter,

Er is geen storing op ons telefoonnetwerk bekend, nee. Gister was dit ook niet het geval. Ik begrijp dat je het probleem overal had en ook al een kruistest had uitgevoerd? In ons systeem zie ik namelijk dat je gisteren jouw telefoon ter reparatie hebt aangemeld bij ons en dat deze vanochtend ontvangen is in het reparatiecentrum. Spijtig dat niets heeft geholpen, maar nu wordt het hopelijk snel opgelost!

Je kunt de status van jouw reparatie overigens via My T-Mobile in het oog houden, zodat je continu weet wat er gaande is en wanneer jouw toestel weer op de weg terug is. Hopelijk heb je deze snel weer in handen!

Als wij je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Fijn dat je kunt zien dat mijn telefoon ter reparatie is aangeboden. Overigens is het probleem omtrent niet kunnen bellen, niet opgenomen in de klachten(wel gemeld). Ik kan namelijk wel met een ander toestel bellen en gebeld worden.
Wellicht is het mogelijk dit alsnog aan de klacht toe te voegen? Dat zou heel erg fijn zijn voor het geval ik een toestel terug krijg die weer terug moet namelijk :P

Het tracken van de status via MyTMOBILE is mij bekend en ik ben daar ook zeer tevreden over.
Ik moet nu een week mijn oude Note (1!!!) gebruiken. Bij de eerste keer opstarten deed het netwerk het wel maar nu geen hij steeds aan geen verbinding te kunnen maken met het netwerk.al meerdere malen opnieuw opgestart... Help 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hi Melanieschram,

Wat vreemd zeg. Krijg je geen service te zien? Zou je eens je simkaart in een ander toestel kunnen testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen wij controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst.
Hey, mijn moeder heeft al een tijdje geen internet op haar telefoon. Ze kan wel bellen maar als ze bv. Op safari gaat dan staar er 'je bent offline ' en ' geen netwerkverbinding. Mobiele gegevens uitgeschakeld.' Ik heb zelf geprobeerd om het aan te zetten in de instellingen maar dat lukt me niet. Hoe krijg ik de netwerk weer aan ???
Ze heeft Samsung S6 trouwens
Hoi Rotterdm.

Zou je de notificatiebalk (met de tijd, batterij, etc.) eens van boven naar beneden willen swypen met één vinger? Daar staan snelknoppen, o.a. 'Wi-Fi' en 'Mobiele gegevens', als de knop niet ingekleurd is, staat het internet uit. Zet dan de Wi-Fi of de mobiele gegevens (internet via T-Mobile) aan. 🙂
Joh tmobile doet niks!! Lijken je te helpen maar achter de schermen laten ze je gewoon barsten!!
Zal maar eerst testen of jullie simkaart het wel
Doet in de iPhone x. Ik zit voorlopig tot de dag van vandaag met de nieuwe iPhone 8 plus waarmee ik niet kan bellen of gebeld
Kan worden!!! Jullie zijn snel met nieuwe klanten aannemen en abbo’s verlengen maar problemen lossen jullie niet op!!! Schandalig hoe jullie je klanten zo kunnen behandelen!! Ik ga serieus nu echt verdere stappen ondernemen en weer alles op social
Media gooien jullie krijgen van mij nergens een positief bericht!
En jullie kunnen mijn berichten wel telkens verwijderen maar ze ze elke dag opnieuw plaatsen hoe dan ook!!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tamarajezz,

Even ter afronding van jouw berichten in dit topic: ik begrijp van mijn collega dat je inmiddels geholpen bent!