Beantwoord

[Info] Ik heb geen netwerk. Wat nu?



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

44 reacties

Help!
Zit nu @ parijs, totaal geen netwerk.! Gebruik nu WiFi van hotel.
Ingelogd @ my T- mobile. Daar geen blokkade te zien. Advies gevolgd zoals in eerdere bericht vermeld. Was wel laat met betaling. Misschien tocht een blokkade?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Alysa,

Dat schiet niet echt op! In ons systeem zie ik terug dat je met mijn collega Louella hebt gesproken. Zij heeft met jou alles al doorgenomen en er staan geen blokkades op jouw aansluiting. Er is een grote kans dat het aan de simkaart ligt, dus deze moet dan vervangen worden. Neem ook even de instructies uit dit topic door, misschien ligt het gewoon aan de instellingen en kun je het zelf alsnog snel regelen.

We horen graag of het uiteindelijk gelukt is! Alvast een goede jaarwisseling!
Reputatie 2
Ik ga even een positieve reactie geven. Zit al een geruime tijd bij Tmobile met alle tevredenheid. 2 maanden geleden ben ik ergens anders gaan werken en daar was geen of slecht netwerkbereik😭. Heb een netwerk klacht ingediend en dat werd erg snel opgepakt. Ben terug gebeld binnen een week volgens mij alleen daar kwam het slechte nieuws aan. Het slechte nieuws was dat het aankomende jaar geen zicht was op verbeteringen. Ik was teleurgesteld want had nog 1 jaar contract. Klantenservice gaf mij 2 opties 1ste optie zou ik korting kunnen krijgen maar ze zei gelijk erbij dat het niks oplost voor mijn probleem. 2de optie was naar een andere provider overstappen zonder extra kosten. Telefoon had ik al betaald. Heb gekozen voor de tweede optie omdat ik wel bereik moet zijn voor mijn gezin enz. Erg netjes van Tmobile om deze optie aan te bieden👍

Bij deze wil ik ook Tmobile bedanken voor deze optie en vind het jammer dat ik genoodzaakt ben om over te stappen. Heb volgens mij nu 12 jaar met volle tevredenheid bij Tmobile gezetten en vind het erg jammer 😭dat ik weg ga.
Ook de forum medewerkers die elke dag weer hun best doen voor de klanten wil ik bij deze ook bedanken. 👍👌


Wij Nederlanders kunnen en willen altijd klagen😣 maar wees positief😊 en klaag wat minder en geniet meer van het leven. Het leven is te kort om altijd boos😠 te zijn en om altijd maar de klagen😣
Reputatie 6
Badge +16
Wauw, wat een superlief bericht! Ik was er even helemaal stil van! Ik heb hem ook meteen gedeeld met mijn mede-moderators! 😃

Nu is het natuurlijk extra zuur dat je ons moet verlaten (na TWAALF jaar?!), maar het is inderdaad begrijpelijk dat je goed netwerk wilt hebben en voor de tweede optie hebt gekozen. Het enige wat mij nu nog rest is heeeeel hard duimen dat je in de toekomst weer bij ons terugkomt. Zulke leuke en positieve klanten willen wij natuurlijk bij ons houden!

Blijf je wel zo nu en dan gezellig actief op de community? 🆒
Reputatie 2
Als Tmobile nog even een mast er bij zet en zorgt dat het de goede kant uitstraalt dan kom ik zeker terug want heb namelijk totaal geen slechte ervaringen met tmobile.

Ik heb nog Tmobile thuis en mijn vriendin zit ook bij Tmobile dus we zijn dit jaar nog wel verbonden met jullie. Of het volgend jaar ook zo is dat kan ik nog niet zeggen.

De oplossing wat Tmobile mij bood vond ik zeer klantvriendelijk en de medewerker aan de lijn was erg realistisch en eerlijk. Kan dat zeer waarderen.
Reputatie 7
Badge +17
Hi,

We hopen dat we je in de toekomst kunnen voorzien van een betere netwerkervaring en dat je natuurlijk weer terugkomt bij ons. Houd het in de gaten en laat het ons weten zodra je weer terug wilt komen. We ontvangen je graag met open armen!
Ik heb geen service in belgie, ik heb geen blokkades of achterstaande betalingen

Mvg wesly
Reputatie 7
Badge +17
Hi Wesly,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkades hebt dus je zou wel bereik moeten hebben. Heb je de mogelijkheid om een ander netwerk te selecteren? Met Orange en telenet (BASE) zou je het beste bereik moeten hebben. Kun je die handmatig selecteren? Ben benieuwd of je dan wel bereik hebt.

ik hoor graag van je!
Sinds gisteravond heb ik in belgie geen netwerk Meer. Volgens mij heb ik geen blokkade en zeker geen betalingachterstand. Heb fabrieksreset gedaan en alles geupdate. Help
Mijn internet werkt niey??? En alles is al uit en opnieuw aan gezet.
Reputatie 7
Badge +20
@Thailand

Werkte het eerder wel in België, het roamen? Ik zie ook geen blokkades terug op jouw aansluiting en inderdaad, zoals je zelf al vermoedde, geen betalingsachterstand. Zie je wel iets qua provider in jouw scherm staan of staat daar ook geen provider? Kun je in jouw instellingen eens een andere mobiele provider selecteren om te kijken of het dan wel werkt?

Ik weet niet of je die mogelijkheid hebt, maar heb je al eens geprobeerd om te bellen/internetten met jouw simkaart in een andere telefoon? Dan weten we ook direct of het aan de simkaart of het toestel ligt. Kijk ook even in de instellingen of je roaming niet geblokkeerd hebt!

@Wineshh

Gisteren was jouw bundel verbruikt en toen had je geen mobiel internet meer, omdat er geen keus voor langzaam internet was gemaakt. Vandaag is de dag waarop je jouw nieuwe tegoed ontvangt en dat is ondertussen ook gebeurd! Het zou nu weer moeten werken, kun je dat bevestigen? Probeer anders even de stappen uit die in het eerste bericht staan. Dan zou het moeten lukken!

Ik hoor van jullie allebei graag of het is opgelost! Zo niet, blijven we natuurlijk verder zoeken naar de oorzaak! 🙂
Goedemiddag wat er gebeurt is weet ik niet maar ben nu in belgie en alles is weer okay 👌. Dank je voor je tijd.
Reputatie 7
Badge +20
Goed om te lezen dat het is opgelost! 🙂
Wie kan mij helpen?
Als ik aan het bellen ben, heb ik geen netwerk. Ik kan een geen appjes ontvangen, versturen of mijn navigatie gebruiken.
Zodra ik het gesprek beeindig heb ik weer 4G.
Ik heb al een nieuwe simkaart gekregen maar het probleem doet zich nog steeds voort. Ik heb een nieuwe Samsung S9. En met de S8 had ik dat probleem ook al.
Waar kan het aan liggen?

Groetjes Do
Reputatie 7
Badge +17
Hi Do,

Je hebt een vraag gesteld waar we voor in jouw verbruiksgegevens moeten kijken. Geef je akkoord dat wij dit doen? We helpen je dan zo snel mogelijk verder.
Ik ben onlangs verhuisd maar in dit nieuwe huis heb ik geen of heel sporadisch een verbinding met het netwerk (als ik de tuin inloop weer wel)

Ik ben een prepaid gebruiker dus op de dekkingskaart mag ik geen melding maken van slechte dekking. Kan iemand toch helpen ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Scribly,

Is de verhuizing helemaal goed verlopen? Al een beetje kunnen wennen aan het nieuwe huis?

Ik heb in het systeem gekeken, maar daar zie ik geen adreswijziging terug. Het adres wat wij nog in het systeem hebben (in Eindhoven) komt op de kaart naar voren waar een heel goede dekking is. Het zou echter kunnen dat het om een andere locatie gaat en dan kunnen we vanaf daar verder kijken hoe het zit! Kun je via My T-Mobile de correcte adresgegevens invoeren?

Daarnaast is het ook handig als we in ieder geval alvast een voorbeeld hebben van een gesprek wat niet goed ging of wanneer je geen service had op het toestel. Dan kunnen we daar ook mee aan de slag!

We zien jouw reactie graag snel tegemoet!
Het is even wennen maar het lukt wel.
Ik heb mijn gegevens op My T-mobile aangepast (Nu in waalre)

Wat betreft voorbeelden van slechte gesprekken is een beetje moeilijk omdat ik er pas veel later achter ben gekomen dat iemand had geprobeerd om mij te berijken. Of dat er nooit een gesprek plaats vindt

Maar volgens een sms van t-mobile (die ik om 17:40 ontving) had iemand op 12-10-2018 om 15:53 geprobeerd te bellen terwijl ik thuis was

Tevens terwijl ik dit antwoord schrijf heb ik geen verbinding met het netwerk
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Scribly,

Top, ik zie inderdaad dat je adres inmiddels is gewijzigd. Bedankt voor het aanpassen!

Met behulp van het voorbeeld wat je hier boven noemde heb ik een onderzoek laten starten door onze netwerkspecialisten. Zij gaan dit verder bekijken en voorzien jou van een reactie en hopelijk een oplossing. Houd er wel rekening mee dat dit onderzoek tot 14 dagen kan duren en wanneer het onderzoek is afgerond onze collega's je bellen met een afgeschermd nummer. Druk deze dus niet weg. 😉

Mocht je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het natuurlijk graag van je Scribly!