Sticky

[Info] Netwerkstoringen

  • 22 februari 2016
  • 74 reacties
  • 31422 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4666 reacties

Heb je problemen met het T-Mobile netwerk? Op deze pagina vind je een overzicht van de belangrijkste storingen op het T-Mobile netwerk.


Staat er geen storing op de storingspagina maar heb je wel netwerkproblemen? Neem dan eerst dit topic door. Wanneer er werkzaamheden bij jou in de buurt zijn kan je bereik slechter zijn dan je gewend bent. Zet je toestel ook altijd even uit - en weer aan om opnieuw verbinding te maken met het netwerk. Wil je een storing melden? Dit kan via de dekkingskaart.

Heb je vragen over een netwerkstoring. Stel ze in dit topic!

74 reacties

Goedenavond, kan er een storing zijn met sms'en versturen? Want ik kan geen sms'jes meer versturen er komt dan te staan sms verzenden mislukt! Heb me tel al aan en uit gezet en het nr van de berichtencentrale staat ook gewoon goed. MVG
Reputatie 7
Badge +15
Hey Amaliaaaa,

Welkom terug op het forum!

Super onhandig dat je geen sms'jes meer kunt versturen. Kun je nog wel sms'jes ontvangen? Heb je verder wel gewoon netwerk? Kun je wel bellen? Kun je aangeven of je dit probleem voornamelijk op één locatie hebt of op meerdere locaties? Ik heb in ieder geval jouw simkaart opnieuw op ons netwerk geregistreerd, wellicht helpt dit al!

Mocht je nog problemen ervaren zou je jouw simkaart dan eens in een ander toestel willen uitproberen? Zo kunnen we er achter komen of het probleem eventueel door de simkaart of door het toestel komt!

Een hoop vragen, maar met wat meer informatie kunnen we je wat makkelijker verder helpen! 🙂 Ik zie je reactie tegemoet!
Hai, ik had net gereageerd onder een topic dat er storingen waren qua blokkade, ondertussen is mijn telefoon nog niet bruikbaar terwijl ik gister mijn bedrag heb voldaan in de t mobile winkel. Kunt u me hierbij helpen?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Ginairo,

Ik heb net in dit topic op je gereageerd. Wil je er op letten dat het niet toegestaan is om berichten dubbel te posten. Dat is tegen de huisregels. Alvast bedankt!
Je kunt het best geholpen worden door de klanten servies te bellen die zullen je met plezier mee helpen

Gr metincan
Reputatie 7
Badge +20
Hey Metincan,

Je reageert op een redelijk oude reactie van mijn collega Amy. 😉

Daarnaast bieden we via het Forum ook klantenservice, dus als je hier je vraag stelt dan helpen we daar ook graag bij!
Ik heb het zelfde probleem!
Kan geen berichten versturen en niet bellen.
Netwerkfout word aangegeven.
Zouden jullie mijn simkaart opnieuw kunnen aanmelden bij jullie netwerk?

Groet Marijke de Jong
Ik woon in 6641 en heb nu sinds gisteren geen telefoon bereik? Gr Erwin
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marijke,

Welkom op ons forum!

Wat balen dat je ook netwerk problemen ervaart. Ik heb de dekking gecontroleerd in jouw regio en je zou wel een goede dekking moeten hebben. Krijg je de melding geen service te zien? Ervaar je dit probleem op een of meerdere locaties? Ik heb je simkaart gereset. Zou je jouw toestel uit kunnen zetten en over 15 min weer aan. Ben benieuwd of je dan wel verbinding kan maken met ons netwerk.

Laat het mij weten!

@Winneman,

Welkom op ons Forum!

Ik heb ook voor jou de dekking gecontroleerd en ook jij zou goede dekking moeten hebben. Ik zie wel dat er gister een storing was in omgeving Nijmegen dus wellicht dat je hier ook hinder aan hebt ondervonden. Ervaar je nog steeds problemen met het bereik? Is dat alleen op je thuis locatie of op meerdere locaties? Welke melding krijg je te zien of te horen? Heb je al geprobeerd om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat we je verder kunnen helpen.
Hallo, ik ben alsmaar in het buitlenland kan wel gebeld worden maar kan zelf niet bellen of smsen. Ik heb een iphone 5s nummer weten jullie graag krijg ik een berichtje als het terug zou werken

Groetjes Bjorn
Reputatie 7
Badge +15
Hi Bjorn,

Ik zie dat je vandaag ook zelf een aantal keer je blokkades hebt aangepast. Er was ook nog een blokkade actief die alleen wij kunnen verwijderen. Uiteraard heb ik dit ook direct voor je gedaan! 🙂

Meer informatie over bellen in het buitenland vind je in dit forumtopic. Wil je jouw toestel even opnieuw opstarten en daarna laten weten of alles weer naar behoren werkt?
Het zelfde : huawei p8 lite
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Richelle95,

Welkom op ons forum. Ik heb 2 van je berichten verwijderd, omdat deze niets te maken hebben met het probleem wat jij hebt. We hebben dit algemene topic waar alle updates in geplaatst worden. Neem even de instructies door uit het eerste bericht.

Ook wil ik je even op onze huisregels wijzen. Het meerdere malen plaatsen van je bericht is niet toegestaan en helpt ook niet om je vraag sneller te laten beantwoorden. We reageren overal op, op volgorde van binnenkomst.
Goedemiddag ik heb nu al bijna 1 week geen netwerk heb zojuist bericht gehad dat er storingen zijn ik zou wel graag compensatie aanvragen
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Hinthem70,

Ik zie inderdaad dat je hier contact over hebt gehad. Er zijn momenteel problemen op de netwerkmast in Budel-Schoot en we zijn er mee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik zie ook dat de impact hoog is aangezien er niet heel veel masten in jullie omgeving staan. Wanneer en sprake is van een compensatie hiervoor dan zullen we dat uiteraard aan je laten weten zodra het probleem opgelost is. Voor nu kunnen we daar nog niets over zeggen.

Zou je er in het vervolg op willen letten dat het niet toegestaan is om je vraag op meerdere plekken op het forum te stellen? In dit forumtopic heeft David je namelijk ook van een antwoord voorzien. Zou je bij vragen in dat topic willen reageren? Alvast bedankt!
Deze storing duurd wel heel lang voor het opgelost is heel budel schoot en budel dorplein kampen ermee de mast van tmobile staat op budel schoot en word niet eens aan gewerkt vind wel dat jullie met een vergoeding mogen komen
Heb nu ook al verschillende keren gereageerd . Vind het nu wel lang duren ben helemaal door niemand te bereiken . Is er al enig uitzicht wanneer dit opgelost is . Uiteraard wil ik hier wel een vergoeding voor.

John uit budel-dorplein
Reputatie 7
Badge +15
Hi allebei,

We snappen dat het heel vervelend is dat dit nog niet opgelost is. Door omstandigheden is het momenteel ook niet mogelijk om de mast op te gaan en we zijn daarom aan het kijken naar een andere oplossing. Omdat voor bijvoorbeeld een tijdelijke mast een vergunning nodig is kan hier even overheen gaan. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Ook heb ik nog contact opgenomen met een netwerkspecialist die hier wellicht meer over kan vertellen. Zodra ik een reactie heb laat ik het aan jullie weten!

Nogmaals excuses voor het ongemak!
Amy

bedankt voor het reageren en ik hoop ook dat het snel is opgelost.
Heb net een berichtje van jullie gekregen dat tot het is opgelost 50% korting krijg op mijn tariefplan waarvoor dank natuurlijk.
maar is dit mijn abonnement ?

mvg john
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Don-John,

Graag gedaan namens onze vriendelijke collega Amy!

Je krijgt inderdaad 50% korting op je startabonnement, bel- en internet bundel tot onze collega's contact met je hebben opgenomen. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
[Update 10 februari 2017] Storing Budel

Momenteel is er een probleem met de mast die voor het bereik in de omgeving Budel zorgt. Er is asbest gevonden in het gebouw van de zendmast, waardoor wij niet bij de mast kunnen om het probleem op te lossen. De mast wordt zowel door ons als KPN en Vodafone gebruikt. Alle providers willen dit probleem natuurlijk zo snel mogelijk verhelpen, daarom hebben we al het voorstel gedaan aan de eigenaar om de asbest te laten verwijderen. De eigenaar wil hierin alleen niet in meewerken.

Aangezien dit voor veel overlast zorgt bij de klanten die afhankelijk zijn van deze mast (zowel onze klanten, als die van de andere providers) willen we dit zo spoedig mogelijk oplossen. Momenteel is er een monteur aanwezig bij een andere mast, om uit te zoeken hoe we dit probleem kunnen oplossen. We kunnen geen garantie geven dat dit vandaag al opgelost is, maar we werken er keihard aan om dit probleem te verhelpen!

Zodra we een update over dit probleem hebben, dan laten we het in dit topic direct weten. Sorry voor alle ongemak! Als er iets is waar wij in de tussentijd bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten. 🙂
Reputatie 6
Badge +17
[Update 10 februari 2017]
Goed nieuws: de storing in Budel is opgelost! Mocht je nog problemen ondervinden met het netwerk, wil ik adviseren om eerst je toestel een keer helemaal uit- en aan te zetten. Als het probleem dan nog niet is opgelost, laat het aan ons weten!
Goedennacht, ik heb al 2 dagen netwerkproblemen. Ik kan niet bellen en ook niet gebeld worden. Daarnaast heb ik buitenshuis geen internet en kan dus niets met mijn mobiel als ik niet thuis ben. Nu vind ik het erg vervelend er zijn geen storingen/werkzaamheden in mijn omgeving, voor mn werk is het van belang dat ik bereikbaar ben en nu gaat dat dus niet. Ik hoop dat dit spel opgelost kan worden. Gr, marissa
Niets werkt, simkaart uit en weer in, telefoon opnieuw opstarten, niets helpt
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marissavisxx,

Welkom op het forum!

Erg vreemd zeg.. Je zou op jouw thuislocatie gewoon gebruik moeten kunnen maken van het netwerk. Heb je jouw simkaart toevallig al in een ander toestel getest? Zo kunnen we vaststellen of dit probleem door ons netwerk/ simkaart of door je telefoon wordt veroorzaakt.

Ook zijn er geen blokkades actief in het systeem, hier ligt het dus ook niet aan. Heb je al een kijkje genomen in dit topic? Hier vind je tips en instructies die je kan volgen wanneer je problemen ervaart op het netwerk.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!

Reageer