Sticky

[Info] Netwerkstoringen

  • 22 februari 2016
  • 74 reacties
  • 31546 Bekeken


Toon eerste reactie

74 reacties

Ja ik had dat allemaal al geprobeerd. Inmiddels gehoord dat er inderdaad storing is in mijn omgeving en dat jullie er mee bezig zijn het te verhelpen. Bedankt voor het antwoord 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marissavisxx,

Graag gedaan hoor! Bedankt voor je berichtje.

Je weet ons te vinden als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt. 🙂
Is er een storing? Ik kan niet bellen of gebeld worden en heb geen internet
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Cara,

Heb je een keer je telefoon helemaal uitgezet en opnieuw opgestart?
Ik heb gister al gebeld en graag wil ik nogmaals weten wanneer jullie storing voor prepaid verholpen wordt??
Graag zsm reply!
Goedenavond, sinds gisterenmiddag heb ik als prepaidhouder geen bereik meer als ik buiten ben.
Wat is er aan de hand en hoe lang duurt het dat het probleem is verholpen. Ik ben al ruim 30 jaar klant bij jullie met prepaid maar dit nog nooit meegemaakt. Ik heb wel recent een nieuwe sim kaartje moeten kopen omdat dit problemen gaf maar voor de rest nooit klachten. Ik hoor graag wat de oplossing is.
Reputatie 7
Badge +20
@Miitjai

Ik heb zojuist op jouw eigen topic gereageerd. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden, dit wordt anders namelijk gezien als spam en dat is tegen de huisregels. Dit zorgt namelijk voor een onoverzichtelijk forum. Je kunt in jouw eigen topic reageren met verdere vragen.

@Konijn66

Alweer 30 jaar? Dan was je vast en zeker één van de eerste klanten! 😉

Er zijn wat storingen met PrePaid waardoor sommige functionaliteiten niet goed werken. We werken er op het moment erg hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen, sorry voor dit ongemak! Probeer anders ook even jouw toestel van tijd tot tijd opnieuw op te starten. Soms wil dit de problemen namelijk al oplossen!

Laat je weten of het opgelost is? Wij laten het sowieso weten als het opgelost is!
Hoi David,
graag zou ik willen weten wanneer ik als prepaidhouder weer gebruik kan maken van mijn sim kaartje. Ik heb al diverse keren mijn telefoon aan/uit gezet maar hij geeft wel het tekentje dat de sim kaart actief is voor internet en whatsapp (h) maar er gebeurt niets. Het enige wat ik nog steeds zie is dat bij het bericht een vierkantje met een wijzer staat. Dit probleem is al sinds 2 mei 2017.
Wat is de huidige stand van zaken. Is voor mij a.s. dinsdag 3 weken.

Alvast bedankt voor je reactie.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Konijn66,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er aan de hand is! Met PrePaid internet hebben we geen problemen. Wel zijn er wat aanpassingen geweest in ons PrePaid systeem. Kun je eens de stappen in dit topic volgen bij Betalen per MB? Dan moet alles weer werken zoals vanouds. In dit topic vind je meer informatie over de aanpassingen.

Laat je weten of het hiermee is gelukt?
Sinds zaterdag geen telefoon of internet (4G) op Vlieland. Vandaag contact gehad via de Chat met T-Mobile over het geen bereik hebben. Konden mij geen antwoord geven wanneer de storing wordt opgelost. Kunnen niet met het excuus komen dat ze slecht op Vlieland kunnen komen want er zijn 3 afvaarten per dag naar Vlieland. Echt belachelijk dat zo'n grote telecom aanbieder zoals T-Mobile een storing niet binnen 4 dagen kan oplossen.
Goedemorgen,

Sinds gisteren heb ik weer geen bereik via app of internet op mijn prepaid sim kaartje.

Ik heb het vorige probleem opgelost door mijn bundel aan te passen "betalen per mb" toen kon ik weer appen op mijn sim kaart alleen nu weer geen bereik buiten.
Reputatie 6
Badge +17
@badgasten,

Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn op Vlieland! Ik heb gelukkig goed nieuws en dat is dat het sinds vanmiddag ongeveer 14:30 uur is opgelost. Mocht het nog niet werken, kun je dan jouw toestel even volledig uit- en aanzetten? We doen altijd keihard ons best om een probleem zo snel mogelijk op te lossen, waar de problemen ook zijn. Op Vlieland duurde het langer dan verwacht, sorry daarvoor!

Ik hoop dat je ondanks dit toch hebt genoten van jouw tijd op Vlieland. Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!


@Konijn66,
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Klopt het dat je buiten de deur wel kunt bellen, gebeld worden en/of sms'en? Kun je inderdaad alleen niet internetten buiten de deur? Dan heb je wel gewoon bereik buiten de deur, maar gaat er iets mis met jouw internet. Kun je dan eens naar deze pagina gaan op jouw telefoon (eerst je wifi uitzetten)? Op die pagina kun je dan weer kiezen voor Betalen per MB.

Ik hoor graag of het heeft geholpen!
Geen internet via glasvezel thuis
Reputatie 7
Badge +20
Hi Njo41,

Er was een storing met T-Mobile Thuis, maar gelukkig is deze ondertussen wel opgelost. Werkt het bij jou ook weer allemaal goed? In dit topic boden we updates en instructies aan, hier kun je anders nog even kijken wat je kunt doen als je nog een probleem ervaart.
Hebt lijkt idd opgelost. Miste wel een status overzicht of alles nog goed werkte of niet. Tijdelijke DNS werkte gelukkig gisteren.
Is er momenteel een storing van T-mobile thuis op postcode 6129? Mvg
Reputatie 5
Badge +3
Hoi DaisyAmico!

Momenteel is er geen storing bekend op deze postcode. Ik wilde direct met je meekijken of er wellicht iets aan de hand is met jouw verbinding, maar ik kan je abonnement niet vinden op deze cijfers. Mocht je nog een storing ondervinden, kun je mij dan in een privébericht je gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers rekeningnummer) doorgeven?
Ik heb al de hele dag geen verbinding met mijn t mobile thuis. Is er soms een storing op postcode 4811SW?
Schijnbaar is er over heel Nederlands een probleem, want ook ik heb sinds vanmorgen geen verbinding. Mijn probleem is nu uit handen gegeven aan een externe bedrijf het is nu 18:25 en ik wacht nu nog steeds totdat zij mij bellen
Reputatie 5
Badge +3
Hi Erwinius! Op deze postcode is geen storing bekend. Mocht je nog problemen ervaren, geldt ook voor jou dat je mij een privébericht mag sturen 🙂. Dan lossen we het samen op!
Nu een wek kan ik thuis niet bellen of gebeld worden. Nieuwe simkaart heeft niet geholpen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Magdap,

Dat klinkt niet best, het is natuurlijk wel belangrijk dat je bereikbaar bent! :S Het is dan ook goed dat je aan onze bel trekt, zodat we dit verder kunnen uitzoeken!

In ons systeem vind ik terug dat je op 7 april in de T-Shop bent geweest en daar is toen een nieuwe simkaart geactiveerd. Is de simkaart daarna gelijk getest, in de winkel of vlak erna? Werkte het toen wel goed of waren er toen ook alweer problemen? Dit is vooral handig, zodat we gelijk weten of het aan het netwerk op jouw thuisadres ligt. Als het op andere plekken wel werkt, maar op jouw thuislocatie niet, dan ligt het aan het netwerk daar en niet aan het toestel of de simkaart. Als het ook niet (goed) werkt op andere locaties, dan ligt het in dit geval aan de telefoon, aangezien een nieuwe simkaart ook geen resultaat heeft opgeleverd. Je kunt dit nog met zekerheid uitsluiten door jouw simkaart in een andere telefoon te plaatsen en een andere simkaart in jouw telefoon. Op deze manier weet je met volledige zekerheid waar het probleem zit! Als dan blijkt dat het aan de telefoon ligt, dan kun je deze ter reparatie aanbieden.

Als het bellen en gebeld worden op andere locaties wel gewoon goed gaat, dan kunnen we stellen dat het aan het netwerk in jouw omgeving ligt. Ik heb jouw postcode op onze dekkingskaart gecontroleerd en de dekking is er niet perfect. Het zou dan ook kunnen dat het bereik niet goed genoeg functioneert binnenshuis en daardoor deze problemen de kop opsteken. Er zijn geen storingen of werkzaamheden in jouw omgeving. Als je het probleem enkel in jouw huis hebt, dan raad ik je aan om via onze dekkingskaart een melding te maken van het probleem. Onze netwerkspecialisten kunnen dan nagaan wat er precies aan de hand is en hoe dit voor jou opgelost kan worden. Zij pakken deze meldingen altijd heel snel op, dus hoe eerder je deze indient, des te sneller heb je meer duidelijkheid!

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal helder, maar als je nog met vragen zit, dan horen we dat graag van je!
Bedankt voor de uitleg. Heel af en toe kan ik bellen thuis . Ik krijg steeds de melding geen netwerk...ook kunnen anderen mij niet bereiken. Het ligt dus echt asn de bereikbaarheid in mijn woonplaats. Elders kan ik wel bellen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Magdap,

Thanks voor het uittesten! Dat is inderdaad duidelijk. In dat geval raad ik je zeker aan de tip van David op te volgen, namelijk een melding maken via de dekkingskaart. Je kunt het beste aanvinken dat je teruggebeld wilt worden, want dan zullen onze specialisten contact met jou opnemen over het bereik in jouw woonplaats en de mogelijke oplossingen met jou bespreken! :)

Enne nogmaals: heb je in de tussentijd vragen, dan staan we voor je klaar!

Reageer