Sticky

[Info] Netwerkstoringen

• 22 februari 2016
  • 67 reacties
  • 27461 Bekeken

Toon eerste reactie

67 reacties

Amy

bedankt voor het reageren en ik hoop ook dat het snel is opgelost.
Heb net een berichtje van jullie gekregen dat tot het is opgelost 50% korting krijg op mijn tariefplan waarvoor dank natuurlijk.
maar is dit mijn abonnement ?

mvg john
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Don-John,

Graag gedaan namens onze vriendelijke collega Amy!

Je krijgt inderdaad 50% korting op je startabonnement, bel- en internet bundel tot onze collega's contact met je hebben opgenomen. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
[Update 10 februari 2017] Storing Budel

Momenteel is er een probleem met de mast die voor het bereik in de omgeving Budel zorgt. Er is asbest gevonden in het gebouw van de zendmast, waardoor wij niet bij de mast kunnen om het probleem op te lossen. De mast wordt zowel door ons als KPN en Vodafone gebruikt. Alle providers willen dit probleem natuurlijk zo snel mogelijk verhelpen, daarom hebben we al het voorstel gedaan aan de eigenaar om de asbest te laten verwijderen. De eigenaar wil hierin alleen niet in meewerken.

Aangezien dit voor veel overlast zorgt bij de klanten die afhankelijk zijn van deze mast (zowel onze klanten, als die van de andere providers) willen we dit zo spoedig mogelijk oplossen. Momenteel is er een monteur aanwezig bij een andere mast, om uit te zoeken hoe we dit probleem kunnen oplossen. We kunnen geen garantie geven dat dit vandaag al opgelost is, maar we werken er keihard aan om dit probleem te verhelpen!

Zodra we een update over dit probleem hebben, dan laten we het in dit topic direct weten. Sorry voor alle ongemak! Als er iets is waar wij in de tussentijd bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten. 🙂
Reputatie 6
Badge +17
[Update 10 februari 2017]
Goed nieuws: de storing in Budel is opgelost! Mocht je nog problemen ondervinden met het netwerk, wil ik adviseren om eerst je toestel een keer helemaal uit- en aan te zetten. Als het probleem dan nog niet is opgelost, laat het aan ons weten!
Goedennacht, ik heb al 2 dagen netwerkproblemen. Ik kan niet bellen en ook niet gebeld worden. Daarnaast heb ik buitenshuis geen internet en kan dus niets met mijn mobiel als ik niet thuis ben. Nu vind ik het erg vervelend er zijn geen storingen/werkzaamheden in mijn omgeving, voor mn werk is het van belang dat ik bereikbaar ben en nu gaat dat dus niet. Ik hoop dat dit spel opgelost kan worden. Gr, marissa
Niets werkt, simkaart uit en weer in, telefoon opnieuw opstarten, niets helpt
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Marissavisxx,

Welkom op het forum!

Erg vreemd zeg.. Je zou op jouw thuislocatie gewoon gebruik moeten kunnen maken van het netwerk. Heb je jouw simkaart toevallig al in een ander toestel getest? Zo kunnen we vaststellen of dit probleem door ons netwerk/ simkaart of door je telefoon wordt veroorzaakt.

Ook zijn er geen blokkades actief in het systeem, hier ligt het dus ook niet aan. Heb je al een kijkje genomen in dit topic? Hier vind je tips en instructies die je kan volgen wanneer je problemen ervaart op het netwerk.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Ja ik had dat allemaal al geprobeerd. Inmiddels gehoord dat er inderdaad storing is in mijn omgeving en dat jullie er mee bezig zijn het te verhelpen. Bedankt voor het antwoord 🙂
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Marissavisxx,

Graag gedaan hoor! Bedankt voor je berichtje.

Je weet ons te vinden als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt. 🙂
Is er een storing? Ik kan niet bellen of gebeld worden en heb geen internet
Ik heb gister al gebeld en graag wil ik nogmaals weten wanneer jullie storing voor prepaid verholpen wordt??
Graag zsm reply!
Goedenavond, sinds gisterenmiddag heb ik als prepaidhouder geen bereik meer als ik buiten ben.
Wat is er aan de hand en hoe lang duurt het dat het probleem is verholpen. Ik ben al ruim 30 jaar klant bij jullie met prepaid maar dit nog nooit meegemaakt. Ik heb wel recent een nieuwe sim kaartje moeten kopen omdat dit problemen gaf maar voor de rest nooit klachten. Ik hoor graag wat de oplossing is.
Reputatie 7
Badge +20
@Miitjai

Ik heb zojuist op jouw eigen topic gereageerd. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden, dit wordt anders namelijk gezien als spam en dat is tegen de huisregels. Dit zorgt namelijk voor een onoverzichtelijk forum. Je kunt in jouw eigen topic reageren met verdere vragen.

@Konijn66

Alweer 30 jaar? Dan was je vast en zeker één van de eerste klanten! 😉

Er zijn wat storingen met PrePaid waardoor sommige functionaliteiten niet goed werken. We werken er op het moment erg hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen, sorry voor dit ongemak! Probeer anders ook even jouw toestel van tijd tot tijd opnieuw op te starten. Soms wil dit de problemen namelijk al oplossen!

Laat je weten of het opgelost is? Wij laten het sowieso weten als het opgelost is!
Hoi David,
graag zou ik willen weten wanneer ik als prepaidhouder weer gebruik kan maken van mijn sim kaartje. Ik heb al diverse keren mijn telefoon aan/uit gezet maar hij geeft wel het tekentje dat de sim kaart actief is voor internet en whatsapp (h) maar er gebeurt niets. Het enige wat ik nog steeds zie is dat bij het bericht een vierkantje met een wijzer staat. Dit probleem is al sinds 2 mei 2017.
Wat is de huidige stand van zaken. Is voor mij a.s. dinsdag 3 weken.

Alvast bedankt voor je reactie.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Konijn66,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er aan de hand is! Met PrePaid internet hebben we geen problemen. Wel zijn er wat aanpassingen geweest in ons PrePaid systeem. Kun je eens de stappen in dit topic volgen bij Betalen per MB? Dan moet alles weer werken zoals vanouds. In dit topic vind je meer informatie over de aanpassingen.

Laat je weten of het hiermee is gelukt?
Sinds zaterdag geen telefoon of internet (4G) op Vlieland. Vandaag contact gehad via de Chat met T-Mobile over het geen bereik hebben. Konden mij geen antwoord geven wanneer de storing wordt opgelost. Kunnen niet met het excuus komen dat ze slecht op Vlieland kunnen komen want er zijn 3 afvaarten per dag naar Vlieland. Echt belachelijk dat zo'n grote telecom aanbieder zoals T-Mobile een storing niet binnen 4 dagen kan oplossen.
Goedemorgen,

Sinds gisteren heb ik weer geen bereik via app of internet op mijn prepaid sim kaartje.

Ik heb het vorige probleem opgelost door mijn bundel aan te passen "betalen per mb" toen kon ik weer appen op mijn sim kaart alleen nu weer geen bereik buiten.
Reputatie 6
Badge +17
@badgasten,

Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn op Vlieland! Ik heb gelukkig goed nieuws en dat is dat het sinds vanmiddag ongeveer 14:30 uur is opgelost. Mocht het nog niet werken, kun je dan jouw toestel even volledig uit- en aanzetten? We doen altijd keihard ons best om een probleem zo snel mogelijk op te lossen, waar de problemen ook zijn. Op Vlieland duurde het langer dan verwacht, sorry daarvoor!

Ik hoop dat je ondanks dit toch hebt genoten van jouw tijd op Vlieland. Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

@Konijn66,
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Klopt het dat je buiten de deur wel kunt bellen, gebeld worden en/of sms'en? Kun je inderdaad alleen niet internetten buiten de deur? Dan heb je wel gewoon bereik buiten de deur, maar gaat er iets mis met jouw internet. Kun je dan eens naar deze pagina gaan op jouw telefoon (eerst je wifi uitzetten)? Op die pagina kun je dan weer kiezen voor Betalen per MB.

Ik hoor graag of het heeft geholpen!
Geen internet via glasvezel thuis
Reputatie 7
Badge +20
Hi Njo41,

Er was een storing met T-Mobile Thuis, maar gelukkig is deze ondertussen wel opgelost. Werkt het bij jou ook weer allemaal goed? In dit topic boden we updates en instructies aan, hier kun je anders nog even kijken wat je kunt doen als je nog een probleem ervaart.
Hebt lijkt idd opgelost. Miste wel een status overzicht of alles nog goed werkte of niet. Tijdelijke DNS werkte gelukkig gisteren.
Is er momenteel een storing van T-mobile thuis op postcode 6129? Mvg
Reputatie 5
Badge +3
Hoi DaisyAmico!

Momenteel is er geen storing bekend op deze postcode. Ik wilde direct met je meekijken of er wellicht iets aan de hand is met jouw verbinding, maar ik kan je abonnement niet vinden op deze cijfers. Mocht je nog een storing ondervinden, kun je mij dan in een privébericht je gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers rekeningnummer) doorgeven?
Ik heb al de hele dag geen verbinding met mijn t mobile thuis. Is er soms een storing op postcode 4811SW?

Reageer