Sticky

[Info] Netwerkstoringen

  • 22 februari 2016
  • 74 reacties
  • 31611 Bekeken


Toon eerste reactie

74 reacties

Kan het zijn dat er een storing is..?? In omgeving breda..
Reputatie 4
Badge +13
Hey Erkan,

Ik heb het meteen voor je opgezocht! Op dit moment zijn er geen storingen of werkzaamheden bekend bij ons in de omgeving van Breda. Ervaar je nog steeds dezelfde problemen?

Mocht dit namelijk nog het geval zijn, dan kun je kijken of je deze problemen nog steeds ondervindt nadat je het toestel uit - en weer aan hebt gezet. Hierdoor wordt er namelijk opnieuw verbinding gemaakt met ons netwerkt! Ook kun je de storing melden via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaan dan direct voor je kijken wat de oorzaak is, zo heb je snel duidelijkheid.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten! 😃
Reputatie 2
Ik had even een vraag.
Afgelopen dinsdagnacht 14/15 augustus kwam ik terug van vakantie en kwamen wij aan op schiphol, nadat wij met zn allen onze mobiel van vliegtuigstand haalden (onze vriendengroep zit geheel bij tmobile/simpel) kregen wij wel gelijk verbinding met T-mobile/Simpel 4G maar duurde het bijna een uur wanneer wij weer internet kregen, we konden wel smsen en bellen. was er toen een storing of komt dit doordat iedereen massaal mobiel weer aanzet? Tijdstip was 00:29 Bij Polderbaan.
Edit: internet via 3G deed het ook niet, bij mensen die bij Voda/KPN zaten was er niks aan de hand
Reputatie 4
Badge +13
Hey Harmentiem,

Heb je een goede vakantie gehad? Waar is de reis naar toe geweest? Ik ben het natuurlijk meteen voor je gaan nakijken, maar ik zie op dat moment geen storing in ons systeem staan! Heb je na het landen de telefoon herstart? Dit zorgt er namelijk voor dat het toestel opnieuw verbinding maakt met ons netwerk, vaak is dit al de oplossing.

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten! 😃
Reputatie 2
Ben een paar keer gebeld vanavond door hetzelfde nummer maar er kwam geen gesprek tot stand. Zag bij allestoringen.nl ook een piek dus wellicht is er ergens een storing?
Reputatie 7
Badge +20
Hi 180punten?

Er was bij ons geen storing in het algemeen bekend, heb je misschien een postcode voor me? Lukt het vandaag wel weer en heb je erna nog last van gehad?

Ik ben benieuwd!
Reputatie 2
Hallo David,

Werd gisteren thuis gebeld. Heb je middels een persoonlijk bericht de postcode gestuurd.
Kon later wel bellen met een andere provider. Het gaat om een buitenlands nummer maar normaal gesproken is dat geen probleem.

Hartelijke groet.
We hebben sinds maandagochtend geen verbinding meer (geen internet, geen tv; modem heeft geen fiber en wan). Zeer regelmatig de modem gereset, zelfs een factory reset maar geen resultaat.
Jammer dat als ik maandag (eigenlijk zondag) een storing meldt, dinsdag wordt geroepen dat "de storing is verholpen", er pas donderdag (vandaag) een monteur komt van Guidion en dan helaas vertelt dat hij niets kan en mag doen omdat het aan de glasverbinding ligt (modem ok, en tussen modem en glaskastje ok); geen signaal op de glasvezel zelf....
Nu wordt het afwachten wanneer klantenservice of ReggeFiber contact gaan opnemen om een afspraak in te plannen, dus geen internet en tv dit weekend 😔.
Het zou fijn zijn als de (glas)kabelexploitanten en de providers wat beter met elkaar zouden samenwerken......
Reputatie 5
Badge +2
Hey @macmeester ai dat is zeker geen pretje😯. Maar zo te lezen is er gelukkig wel al hulp onderweg! Heb je inmiddels een afspraak kunnen maken? Voor vragen kun je altijd bij mij terecht!
Het is inderdaad gister opgelost.

Iemand heeft vorige week in de patch kast onze verbinding eruit getrokken (tijdens andere werkzaamheden?)
De monteur die gisteren kwam heeft de patch kabel er weer in gestoken en voila, we hebben weer internet. (geen grapje!)

Ik moet wel zeggen dat ik behoorlijk knullig vond dat iemand zomaar een verbinding er uit kan/mag trekken en vervolgens niet controleert of dat wel goed was.

Maar ja 1 week zonder tv en internet tijdens schoolvakantie met 3 kinders is behoorlijk heftig 😉
In Amsterdam sinds vanmorgen ook geen internet. Modem opnieuw starten biedt geen oplossing. Tv werkt prima. Hopelijk snel opgelost!
Reputatie 7
Badge +10
@Esthr


problemen met internet tv t-mobile thuis 28-10
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @macmeester

Fijn dat het opgelost is. En stom dat zoiets kleins de oorzaak kan zijn. In ieder geval hartelijk bedankt voor de update hier. Dat wordt erg gewaardeerd!
Ik heb sinds een tijdje heel slecht bereik met bellen. Het is met name als ik thuis ben. Op de dekkingskaart zie ik verder geen problemen. Eerder dacht ik dat het aan mijn toestel lag maar ook met een nieuwe telefoon blijven gesprekken wegvallen of kan ik zelfs helemaal niet bellen. Kan iemand mij helpen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt. Je kan via onze dekkingskaart ook een melding maken van je probleem dan gaan onze netwerkspecialisten het verder onderzoeken.

Ik hoor graag van je of het lukt!
Hi Hajar,
Met een ander toestel heb ik hetzelfde probleem. Ligt het dan aan de sim? Wat zijn de mogelijkheden voor een nieuwe simkaart?
Ik heb ook een melding gemaakt via de dekkingskaart.
dankjewel!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sanne,

Je kan heel eenvoudig een nieuwe simkaart bestellen via My T-Mobile. Deze ontvang je dan binnen 3 werkdagen thuis. Goed dat je ook een melding hebt gemaakt dan kunnen onze netwerkspecialisten ermee aan de slag!

Laat je ook even weten of je met de nieuwe simkaart verschil merkt?

Omgeving losser (7581) is er al 2 dagen een zeer slechte tot geen verbinding met mobiele telefoon.

zowel iPhone als Android.

”geen service”, “H”, “Edge”, “2G”, “3G”, “4G” zonder verbinding of zeer trage verbinding.

soms een Duitse netwerk.

 

in Enschede geen problemen met de verbinding.

lijkt wel of er een zendmast uit ligt.

want voorheen geen problemen in losser.

Reputatie 5
Badge +4

Hi@p.foekens 

Goed dat je dit aankaart op onze Community! Allereerst excuses voor het ongemak. Ik ben dit gelijk voor je gaan uitzoeken en er zijn inderdaad geplande werkzaamheden bezig rondom jouw gebied. We verwachten dit binnen drie dagen te hebben opgelost! Je kunt de actuele werkzaamheden bijhouden op deze pagina door heel simpel je postcode en woonplek in te voeren. 

Hopelijk is alles weer snel zoals je gewend bent en mocht je verder nog vragen hebben dan ben ik er om je verder te helpen! :grinning:

Hi@p.foekens 

Goed dat je dit aankaart op onze Community! Allereerst excuses voor het ongemak. Ik ben dit gelijk voor je gaan uitzoeken en er zijn inderdaad geplande werkzaamheden bezig rondom jouw gebied. We verwachten dit binnen drie dagen te hebben opgelost! Je kunt de actuele werkzaamheden bijhouden op deze pagina door heel simpel je postcode en woonplek in te voeren. 

Hopelijk is alles weer snel zoals je gewend bent en mocht je verder nog vragen hebben dan ben ik er om je verder te helpen! :grinning:

Dank u, al jaren tevreden klant mocht via de mail ook al een reactie ontvangen met een passende oplossing.

echter kon ik het even niet gebruiken  ivm privé om  geen verbinding te hebben afgelopen paar dagen.

en vond het vreemd dat er meerdere mensen om mij heen ook geen verbinding hadden.

En de storings pagina gaf aan dat er geen storing was.

nu inmiddels wel.

 

bedankt voor de reaktie

Reputatie 1

Op de website staat dat er geen storing is in het gebied 1381 t/m 1383 maar we hebben al twee dagen met meerdere mensen in de buurt/stad problemen met bellen en internet. Ook meerdere keren gemeld door mensen via de website. Is dit bij jullie bekend? Zo ja wat is de prognose voor een oplossing?

Reputatie 7
Badge +20

Hi@AHNR1,

We zijn bekend met de problemen in Weesp en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.  De dekkingskaart is ook aangepast en mocht er een update of oplossing zijn dan vind je die ook daar. Sorry voor het ongemak! 

Als we je in de tussentijd ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

We hebben inmiddels 5 dagen een netwerk storing in Oostvoorne. Onduidelijk wanneer het opgelost wordt. Omdat ik daardoor deels onbereikbaar ben voor mn werk heb ik een tijdelijk abonnement (pre paid) genomen op een andere provider. Geeft T-mobile restitutie vanwege het niet leveren van diensten, te weten mobiel netwerk in mijn thuis gemeente?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ausischaaper 

Je kan mij een privébericht sturen zodra het is opgelost. Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Reageer