Sticky

[Info] Netwerkstoringen


Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties

Heb je problemen met het T-Mobile netwerk? Op deze pagina vind je een overzicht van de belangrijkste storingen op het T-Mobile netwerk.


Staat er geen storing op de storingspagina maar heb je wel netwerkproblemen? Neem dan eerst dit topic door. Wanneer er werkzaamheden bij jou in de buurt zijn kan je bereik slechter zijn dan je gewend bent. Zet je toestel ook altijd even uit - en weer aan om opnieuw verbinding te maken met het netwerk. Wil je een storing melden? Dit kan via de dekkingskaart.

Heb je vragen over een netwerkstoring. Stel ze in dit topic!

63 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @macmeester

Fijn dat het opgelost is. En stom dat zoiets kleins de oorzaak kan zijn. In ieder geval hartelijk bedankt voor de update hier. Dat wordt erg gewaardeerd!
Reputatie 7
Badge +8
@Esthr


problemen met internet tv t-mobile thuis 28-10
In Amsterdam sinds vanmorgen ook geen internet. Modem opnieuw starten biedt geen oplossing. Tv werkt prima. Hopelijk snel opgelost!
Het is inderdaad gister opgelost.

Iemand heeft vorige week in de patch kast onze verbinding eruit getrokken (tijdens andere werkzaamheden?)
De monteur die gisteren kwam heeft de patch kabel er weer in gestoken en voila, we hebben weer internet. (geen grapje!)

Ik moet wel zeggen dat ik behoorlijk knullig vond dat iemand zomaar een verbinding er uit kan/mag trekken en vervolgens niet controleert of dat wel goed was.

Maar ja 1 week zonder tv en internet tijdens schoolvakantie met 3 kinders is behoorlijk heftig 😉
Reputatie 3
Badge +2
Hey @macmeester ai dat is zeker geen pretje😯. Maar zo te lezen is er gelukkig wel al hulp onderweg! Heb je inmiddels een afspraak kunnen maken? Voor vragen kun je altijd bij mij terecht!
We hebben sinds maandagochtend geen verbinding meer (geen internet, geen tv; modem heeft geen fiber en wan). Zeer regelmatig de modem gereset, zelfs een factory reset maar geen resultaat.
Jammer dat als ik maandag (eigenlijk zondag) een storing meldt, dinsdag wordt geroepen dat "de storing is verholpen", er pas donderdag (vandaag) een monteur komt van Guidion en dan helaas vertelt dat hij niets kan en mag doen omdat het aan de glasverbinding ligt (modem ok, en tussen modem en glaskastje ok); geen signaal op de glasvezel zelf....
Nu wordt het afwachten wanneer klantenservice of ReggeFiber contact gaan opnemen om een afspraak in te plannen, dus geen internet en tv dit weekend 😔.
Het zou fijn zijn als de (glas)kabelexploitanten en de providers wat beter met elkaar zouden samenwerken......
Reputatie 2
Hallo David,

Werd gisteren thuis gebeld. Heb je middels een persoonlijk bericht de postcode gestuurd.
Kon later wel bellen met een andere provider. Het gaat om een buitenlands nummer maar normaal gesproken is dat geen probleem.

Hartelijke groet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi 180punten?

Er was bij ons geen storing in het algemeen bekend, heb je misschien een postcode voor me? Lukt het vandaag wel weer en heb je erna nog last van gehad?

Ik ben benieuwd!
Reputatie 2
Ben een paar keer gebeld vanavond door hetzelfde nummer maar er kwam geen gesprek tot stand. Zag bij allestoringen.nl ook een piek dus wellicht is er ergens een storing?
Reputatie 3
Badge +11
Hey Harmentiem,

Heb je een goede vakantie gehad? Waar is de reis naar toe geweest? Ik ben het natuurlijk meteen voor je gaan nakijken, maar ik zie op dat moment geen storing in ons systeem staan! Heb je na het landen de telefoon herstart? Dit zorgt er namelijk voor dat het toestel opnieuw verbinding maakt met ons netwerk, vaak is dit al de oplossing.

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten! 😃
Reputatie 2
Ik had even een vraag.
Afgelopen dinsdagnacht 14/15 augustus kwam ik terug van vakantie en kwamen wij aan op schiphol, nadat wij met zn allen onze mobiel van vliegtuigstand haalden (onze vriendengroep zit geheel bij tmobile/simpel) kregen wij wel gelijk verbinding met T-mobile/Simpel 4G maar duurde het bijna een uur wanneer wij weer internet kregen, we konden wel smsen en bellen. was er toen een storing of komt dit doordat iedereen massaal mobiel weer aanzet? Tijdstip was 00:29 Bij Polderbaan.
Edit: internet via 3G deed het ook niet, bij mensen die bij Voda/KPN zaten was er niks aan de hand
Reputatie 3
Badge +11
Hey Erkan,

Ik heb het meteen voor je opgezocht! Op dit moment zijn er geen storingen of werkzaamheden bekend bij ons in de omgeving van Breda. Ervaar je nog steeds dezelfde problemen?

Mocht dit namelijk nog het geval zijn, dan kun je kijken of je deze problemen nog steeds ondervindt nadat je het toestel uit - en weer aan hebt gezet. Hierdoor wordt er namelijk opnieuw verbinding gemaakt met ons netwerkt! Ook kun je de storing melden via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaan dan direct voor je kijken wat de oorzaak is, zo heb je snel duidelijkheid.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten! 😃
Kan het zijn dat er een storing is..?? In omgeving breda..
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Magdap,

Thanks voor het uittesten! Dat is inderdaad duidelijk. In dat geval raad ik je zeker aan de tip van David op te volgen, namelijk een melding maken via de dekkingskaart. Je kunt het beste aanvinken dat je teruggebeld wilt worden, want dan zullen onze specialisten contact met jou opnemen over het bereik in jouw woonplaats en de mogelijke oplossingen met jou bespreken! :)

Enne nogmaals: heb je in de tussentijd vragen, dan staan we voor je klaar!
Bedankt voor de uitleg. Heel af en toe kan ik bellen thuis . Ik krijg steeds de melding geen netwerk...ook kunnen anderen mij niet bereiken. Het ligt dus echt asn de bereikbaarheid in mijn woonplaats. Elders kan ik wel bellen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Magdap,

Dat klinkt niet best, het is natuurlijk wel belangrijk dat je bereikbaar bent! :S Het is dan ook goed dat je aan onze bel trekt, zodat we dit verder kunnen uitzoeken!

In ons systeem vind ik terug dat je op 7 april in de T-Shop bent geweest en daar is toen een nieuwe simkaart geactiveerd. Is de simkaart daarna gelijk getest, in de winkel of vlak erna? Werkte het toen wel goed of waren er toen ook alweer problemen? Dit is vooral handig, zodat we gelijk weten of het aan het netwerk op jouw thuisadres ligt. Als het op andere plekken wel werkt, maar op jouw thuislocatie niet, dan ligt het aan het netwerk daar en niet aan het toestel of de simkaart. Als het ook niet (goed) werkt op andere locaties, dan ligt het in dit geval aan de telefoon, aangezien een nieuwe simkaart ook geen resultaat heeft opgeleverd. Je kunt dit nog met zekerheid uitsluiten door jouw simkaart in een andere telefoon te plaatsen en een andere simkaart in jouw telefoon. Op deze manier weet je met volledige zekerheid waar het probleem zit! Als dan blijkt dat het aan de telefoon ligt, dan kun je deze ter reparatie aanbieden.

Als het bellen en gebeld worden op andere locaties wel gewoon goed gaat, dan kunnen we stellen dat het aan het netwerk in jouw omgeving ligt. Ik heb jouw postcode op onze dekkingskaart gecontroleerd en de dekking is er niet perfect. Het zou dan ook kunnen dat het bereik niet goed genoeg functioneert binnenshuis en daardoor deze problemen de kop opsteken. Er zijn geen storingen of werkzaamheden in jouw omgeving. Als je het probleem enkel in jouw huis hebt, dan raad ik je aan om via onze dekkingskaart een melding te maken van het probleem. Onze netwerkspecialisten kunnen dan nagaan wat er precies aan de hand is en hoe dit voor jou opgelost kan worden. Zij pakken deze meldingen altijd heel snel op, dus hoe eerder je deze indient, des te sneller heb je meer duidelijkheid!

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal helder, maar als je nog met vragen zit, dan horen we dat graag van je!
Nu een wek kan ik thuis niet bellen of gebeld worden. Nieuwe simkaart heeft niet geholpen
Reputatie 5
Badge +3
Hi Erwinius! Op deze postcode is geen storing bekend. Mocht je nog problemen ervaren, geldt ook voor jou dat je mij een privébericht mag sturen 🙂. Dan lossen we het samen op!
Schijnbaar is er over heel Nederlands een probleem, want ook ik heb sinds vanmorgen geen verbinding. Mijn probleem is nu uit handen gegeven aan een externe bedrijf het is nu 18:25 en ik wacht nu nog steeds totdat zij mij bellen
Ik heb al de hele dag geen verbinding met mijn t mobile thuis. Is er soms een storing op postcode 4811SW?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi DaisyAmico!

Momenteel is er geen storing bekend op deze postcode. Ik wilde direct met je meekijken of er wellicht iets aan de hand is met jouw verbinding, maar ik kan je abonnement niet vinden op deze cijfers. Mocht je nog een storing ondervinden, kun je mij dan in een privébericht je gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers rekeningnummer) doorgeven?
Is er momenteel een storing van T-mobile thuis op postcode 6129? Mvg
Hebt lijkt idd opgelost. Miste wel een status overzicht of alles nog goed werkte of niet. Tijdelijke DNS werkte gelukkig gisteren.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Njo41,

Er was een storing met T-Mobile Thuis, maar gelukkig is deze ondertussen wel opgelost. Werkt het bij jou ook weer allemaal goed? In dit topic boden we updates en instructies aan, hier kun je anders nog even kijken wat je kunt doen als je nog een probleem ervaart.
Geen internet via glasvezel thuis

Reageer