Beantwoord

Inkomend gesprek direct naar voicemail

• 20 juli 2017
  • 2 reacties
  • 2076 Bekeken

Mijn zoon heeft een Iphone 7 met T-Mobile abonnement. Als ik of anderen hem bellen (zelf heb ik een Iphone 6 met T-Mobile abonnement) gaat het inkomend gesprek altijd direct over naar zijn voicemail. Zijn telefoon staat niet op 'niet storen' of iets dergelijks.' Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Issam 20 juli 2017, 14:13

Hoi Merel,

Allereerst van harte welkom op het forum.

Dat is erg vreemd. Goed dat je dit bij ons aangeeft, want dit moet natuurlijk gewoon opgelost worden!

Zou je mij allereerst het 06-nummer van je zoon willen sturen in een privébericht. Dan kan ik controleren of zijn simkaart goed staat geregistreerd op het netwerk. Daarnaast wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je tips en instructies voor wanneer je problemen ervaart met het netwerk.

Het kan ook helpen om de netwerkinstellingen één keer te herstellen. Dit kan je doen door te gaan naar Instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Merel. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedeavond/nacht Merel.
Kijk eens of het helpt als je de voicemail uitzet.
Deze optie kan je vinden in de app/site onder het kopje gegevens/instelling voicemail-instelling
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Merel,

Allereerst van harte welkom op het forum.

Dat is erg vreemd. Goed dat je dit bij ons aangeeft, want dit moet natuurlijk gewoon opgelost worden!

Zou je mij allereerst het 06-nummer van je zoon willen sturen in een privébericht. Dan kan ik controleren of zijn simkaart goed staat geregistreerd op het netwerk. Daarnaast wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je tips en instructies voor wanneer je problemen ervaart met het netwerk.

Het kan ook helpen om de netwerkinstellingen één keer te herstellen. Dit kan je doen door te gaan naar Instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Merel. 🙂

Reageer