Beantwoord

Inkomende gesprekken gaan meteen naar voicemail

  • 9 januari 2019
  • 1 reactie
  • 242 Bekeken

Sinds kort gaan alle inkomende gesprekken meteen naar mijn voicemail. Ik heb Niet Storen uitgezet en alle items over dit onderwerp in dit forum en op andere internetsites bekeken, maar kan geen oorzaak vinden.
Het is extra vervelend, omdat een aantal werkgevers waar ik gesolliciteerd heb, me niet rechtstreeks kunnen bereiken.
icon

Beste antwoord door Hajar 10 januari 2019, 10:57

Hi René,

Ah wat jammer dat je dit ervaart. Ik begrijp dat je goed bereikbaar wilt zijn op zo'n moment. Ik ga je een aantal vragen stellen en tips geven om het probleem op te lossen. Allereest ervaar je dit op een specifieke locatie of op meerdere locaties? Is je bereik verder wel goed? Is je toestel voorzien is van de meest recente update? Zo niet, dat wil ik je adviseren om het te updaten.

Heb je toevallig ook al de netwerkinstellingen hersteld? Bij het herstellen van deze instellingen en het herstarten van je telefoon, wordt er namelijk opnieuw verbinding gemaakt met ons netwerk! Ik wil je ook vragen om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart jouw toestel. Zo kunnen we achterhalen of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi René,

Ah wat jammer dat je dit ervaart. Ik begrijp dat je goed bereikbaar wilt zijn op zo'n moment. Ik ga je een aantal vragen stellen en tips geven om het probleem op te lossen. Allereest ervaar je dit op een specifieke locatie of op meerdere locaties? Is je bereik verder wel goed? Is je toestel voorzien is van de meest recente update? Zo niet, dat wil ik je adviseren om het te updaten.

Heb je toevallig ook al de netwerkinstellingen hersteld? Bij het herstellen van deze instellingen en het herstarten van je telefoon, wordt er namelijk opnieuw verbinding gemaakt met ons netwerk! Ik wil je ook vragen om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart jouw toestel. Zo kunnen we achterhalen of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen!

Reageer