[Inschrijving is VOL] Nieuwe pilot voor Bellen via WiFi & 4G!

• 14 maart 2019
  • 132 reacties
  • 11857 Bekeken

Toon eerste reactie

132 reacties

Reputatie 4
Badge
@Mark_K

Wat is de verwachte einddatum van de pilot (test) periode?

Beste @Seccie ,
De pilot heeft nu 4 weken gelopen en levert geen nieuwe meldingen meer op. Daarmee zijn onze pilotdoelen gehaald en is de pilotperiode eigenlijk ten einde.
Ga gewoon door met het gebruiken van bellen via 4G/wifi. Zolang je tussendoor geen abonnementswijziging, contractsverlenging of SIM-wissel doet, behoud je deze features.

Mark
Wanneer komt het beschikbaar voor de rest van de T-Mobile gebruikers?
Reputatie 4
Badge
Wanneer komt het beschikbaar voor de rest van de T-Mobile gebruikers?

@ChrisL1971

Met die vraag zijn we intern nu over bezig. Ik kan daarom op dit moment geen exact antwoord aan je geven. Over 2 weken verwacht ik hierover wel een update te kunnen geven.

Mark
Hopelijk voegen jullie straks ook Google Pixel 3 toe, aan geschikte toestellen 🙂
Reputatie 4
Badge
Hopelijk voegen jullie straks ook Google Pixel 3 toe, aan geschikte toestellen :)

Beste @wvvliet

Het spijt me, Google toestellen zoals de Pixel-serie hebben we niet in ons assortiment. Zonder dat Google de toestel-software aanpast aan ons netwerk, zullen toestellen naar verwachting niet kunnen bellen via 4G & WiFi.

Mark
Reputatie 7
Badge +20
Morning all,

De pilot is ondertussen afgerond (hartelijk dank, Mark!) en we zijn sinds gisteren gestart met de activatie van bellen over 4G en wifi. In dit topic lees je daar meer informatie over!
allen,
ik heb een serieus "probleem" mbt bellen over wifi.
Situatieschets.

Organisatie met meer dan 100 toestellen waarvan zo'n 10 toestellen nu bellen over wifi actief hebben ivm slechte kwalilteit dekking op kantoorlocatie.
Op wifi netwerk |(achter de firewall) werkt bellen over wifi wel van Vodafone en KPN. Echter niet van T-Mobile. Voor de firewall (rechtstreeks op ziggo modem) werkt tmobile wel.
Dit is overigens ook in mijn prive-situatie. Hier met udp 500/4500 aan de slag gegaan zonder enig effect.
Echter gisteren één collega die opeens WEL bellen over wifi had. Echter moest er een sw update van de iphone komen. Na de update GEEN bellen over wifi meer........

Leg het mij maar uit....
Wie helpt ons verder???????

Reageer