Vraag

Instellingen Huawei P9 om op ip camera netwerk te komen

hallo, wie o wie kan mij helpen met mijn instellingen van mijn telefoon...het gaat om een huawei p9.

ik heb thuis op mijn wifi netwerk een aantal ip camara's geinstalleerd.
nou heb k bij mijn nieuwe abonnement van t mobile een andere telefoon gekregen maar
kan niet meer inloggen op mijn ip camara;s via mijn ip adres.terwijl ik dit met mijn oude samsung wel kon.

op mijn laptop doet het ip adres het wel..

ligt het dan aan de instellingen van mijn telefoon of van het wifi netwerk thuis...??

wie kan mij snel er mee helpen..heb de camara's wegens prive omstandigheden wel nodig..
ondanks dat het ook werkt op mijn laptop..maar niet altijd mijn internet kan openen op mijn laptop.

wie o wie kan mij er mee helpen...??

21 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Kun je buiten je huis wel op je IP camera's komen?

Groet,
ja via mijn laptop kan ik wel op de camara's komen...alleen via mijn telefoon nie..ik kan intern ook nie met de telefoon op de camara's komen...dus verwacht ik dat er iets geblokkeerd is op mijn telefoon of dat er een toegang niet beschikbaar is of iets...
Reputatie 6
Badge +17
Van welke poorten maak je er gebruik van? Werkt het wel op wifi?
Het kan zijn dat je telefoon 'denkt' dat sommige poorten gevaarlijk zijn.
http:// 85.... ja op de laptop kan ik thuis ook inloggen zonder problemen,maar niet met mijn telefoon...heb je een oplossing daarvoor?
Reputatie 6
Badge +17
Welke poortnummer gebruik je? Zet je iets je IP adres (bijvoorbeeld: 8080)?
nee 8000 op het eind... en 8001
Reputatie 6
Badge +17
Weet je welke APN je op je telefoon gebruikt?
Als het 'smartsites.t-mobile' is, wil je hem eens veranderen naar 'internet'?

Groet,
waar kan ik dat zien?? en hoe doe ik dat op een huawei p9??
Reputatie 6
Badge +17
Wacht even... je zei dat het ook niet werkt als op wifi zit? Ik vermoed dat het dan aan de telefoon ligt.
Het kan zijn dat je Huawei telefoon de boel blokkeert. Ik heb hier helaas niet veel ervaring mee.
Je kunt het beste even wachten tot een T-Mobile medewerker deze topic oppikt. Dit duurt gemiddeld 24-48 uur.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bianca,

Erg vreemd dat het met je nieuwe telefoon niet meer werkt. Wat hiervan de oorzaak is durf ik nog niet te zeggen. Ik heb daarom gelijk contact opgenomen met de experts. Zodra ik een reactie van ze heb ontvangen laat ik het je weten!
hoi T mobile Moderator..graag zou ik inderdaad met enige spoed horen hoe dit op te lossen is...heb momenteel de ip camara bij mij thuis hard nodig op mijn telefoon.hoop snel wat van u te horen.....
vraag me niet hoe het kan maar het werkt weer...??!! gelukkig....:?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bianca,

Dat is goed nieuws! Als Issam straks ook een reactie krijgt van de experts dan zal hij dat ook met jou delen. Just in case! 🙂
Hi, ik heb ook 4G voor thuis echter met het profiel FMS kom ik niet op mijn camera systeem. Allerlei poorten staan ook gewoon dicht als ik scan. ik heb 80,8000,554 nodig voor mijn IP camera systeem. Wat gaat er mis???
Badge +2
@michaelgillissen

mmm dat is raar! Misschien kun je het apn veranderen naar 'internet' en dan testen. En daarna weer terug naar FMS. Raar dat die poorten toch closed zijn!

Zou je dit kunnen testen?
Hi,

al regelmatig geprobeerd. De poorten wisselen tussen open en dicht. Sowieso zijn de meeste voorkomende altijd dicht ( bv. poort 80)! heel erg vreemd.

helpppppp..!!!!
Reputatie 2
michaelgillissen vreemd om te lezen, dat je poorten desondanks closed aangeven. voor mijn beeldvorming, wil je de volgende link raadplegen, om zeker te zijn dat alle stappen op die manier zijn gevolgd? https://forum.t-mobile.nl/installatie-andere-technische-vragen-480/uitleg-port-forwarding-instellen-270716. Ik hoor het graag van je
Inderdaad erg vreemd! Poorten nog steeds gesloten! Gewoon überhaupt met FMS en niets anders instellen zouden deze toch al open moeten staan of zie ik het verkeerd?
Badge +2
@michaelgillissen,

mmm nog steeds dus!

Kun je het misschien even proberen met 'fms' kleine letters (geen hoofdletters)?
Weet je zeker dat je geen software op je telefoon hebt die de toegang tot de poorten blokkeert?
Hi, kleine letters, grote letters, geen enkel resultaat.

Soms is poort 80 open en als ik op refresh druk bij de poort checker dan is deze weer dicht.

Help.... wil bij t-mobile blijven maar ik ben bang dat deze vlieger niet op gaat.

Gr
Michael
Badge +2
@michaelgillissen

Vervelend halsstarrig probleem 😞.

Ik vrees dat je probleem niks te maken heeft met ons netwerk of beperkingen van het apn.
Ik zou je adviseren om een test te doen in een ander toestel/apparaat, dan kan je het probleem isoleren. Dat zal meer duidelijkheid moeten geven.

Reageer