Beantwoord

Internet buitenland

  • 8 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 343 Bekeken

Hi,
ik zit in het buitenland en mijn 4g doet het niet. Ik moest nog een factuur betalen en dan zou me internet het gewoon weer doen. Ik heb betaald, maar nog steeds geen internet ? Wat nu ?
icon

Beste antwoord door jan kelder 8 augustus 2018, 20:28

Ik denk dat de betaling nog niet verwerkt is , een medewerker zal jou morgen wel verder helpen .
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik denk dat de betaling nog niet verwerkt is , een medewerker zal jou morgen wel verder helpen .
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Semmy,

Jan gaf het al aan: soms duurt het even voordat het verwerkt is! Ik heb ook meteen even met je meegekeken en ik zie op dit moment geen blokkade meer staan. Werkt alles weer helemaal naar behoren?

Laat het ons weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt!

Reageer