Beantwoord

internet gaat tussendoor van 4g naar 3g

• 3 juni 2019
  • 5 reacties
  • 409 Bekeken

goedemorgen,

ik heb sinds april 2019 een abonnement bij t-mobile, onbeperkt bellen en sms-en, en een 10gigabite internetbundel, nu gaat de snelheid ineens van 4g naar 3g. waarom gebeurt dit, en wat kan ik doen,zodat dit niet meer gebeurt?
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 juni 2019, 09:55

Hoi Walter51,

Ik ga meteen met jou meedenken, zodat we kunnen achterhalen waardoor dit precies gebeurt en kunnen kijken wat we eraan kunnen doen!

Wanneer springt jouw verbinding terug naar 4G? Is dat tijdens het bellen of tijdens het gebruik van data? Gebeurt dit op een specifieke locatie? Heb je wel momenten waarop je wel gewoon 4G verbinding hebt? Op welke locaties springt de verbinding terug naar 3G?

Het zijn een boel vragen, maar zo kunnen we erachter komen waardoor dit komt! Ik hoor het graag van je en dan kijken we vanuit daar samen verder. ☺
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Walter51,

Ik ga meteen met jou meedenken, zodat we kunnen achterhalen waardoor dit precies gebeurt en kunnen kijken wat we eraan kunnen doen!

Wanneer springt jouw verbinding terug naar 4G? Is dat tijdens het bellen of tijdens het gebruik van data? Gebeurt dit op een specifieke locatie? Heb je wel momenten waarop je wel gewoon 4G verbinding hebt? Op welke locaties springt de verbinding terug naar 3G?

Het zijn een boel vragen, maar zo kunnen we erachter komen waardoor dit komt! Ik hoor het graag van je en dan kijken we vanuit daar samen verder. ☺
dit is tijdens het gebruik van data, heb vandaag(05-06-2019) mijn telefoon opnieuw opgestart, en momenteel heb ik er geen last meer van, kan dit door een eventuele storing komen? ik woon in postcodegebied 4571 en woon op 10 kilometer van de Belgische grens, weet niet of dit hier me te maken heeft. ik weet niet precies, of ik alleen hier in Nederland er problemen mee heb, of ook in het buitenland.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Walter,

Wat fijn dat het nu wel goed gaat nadat je je toestel opnieuw hebt gestart. Het kan goed zijn dat je dit ervaart doordat je in een grensgebied woont. Daardoor kan je netwerk wisselen even wegvallen of schakelt die over naar een buitenlands netwerk. Ben je ook weleens verbonden met Belgisch netwerk?
daar heb ik eerlijk gezegd nog niet opgelet, zit voor mijn werk veel in belgie, zal er wel eens opletten, als ik weer in belgie geweest ben, hoelang het duurt voordat ik weer op nederlands netwerk zit
Reputatie 7
Badge +20
Hi Walter,

Houd ons maar op de hoogte!

Reageer