Beantwoord

Internet op Blackberry Z10 werkt niet

• 21 augustus 2014
  • 10 reacties
  • 157 Bekeken

Ik heb een BB Z10 met internet bundels en europa dekking. Mijn BB wil geen verbinding maken met internet (buiten de wifi om). Ik heb het vermoeden dat dit in de APN instellingen ligt. Maar ik heb zowel "internet" als "blackberry.net" geprobeerd, maar zonder reslultaat. zie bijlage.

Weet iemand wat ik nog kan proberen.

alvast dank voor de moeite
icon

Beste antwoord door Bram 26 augustus 2014, 10:45

Nou, het is makkelijker dan wij dachten....er staat een blokkade op de datadiensten. Wanneer de beheerder van het zakelijke contract contact met ons opneemt dan kan deze eraf gehaald worden.

Men kan bellen naar de zakelijke klantenservice of de contactpersoon voor dit account.

Excuses voor het ongemak, dit heeft onnodig lang geduurd. 😞
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
@ aljoschabroshuis

Welkom op het T-Mobile Forum!

Zo te lezen gebruik je de juiste instellingen. Ik ben daarom maar meteen in het netwerk gedoken en heb ik gezien dat jouw internet niet gaat werken met de APN's die je gebruikt.

Zou je het APN in je toestel eens aan kunnen passen naar 'Blackberry Solution' (zonder aanhalingstekens)? Kun je in een reactie op dit topic laten weten of je probleem hiermee is opgelost?
Ik heb de instellingen van de APN veranderd naar blackberrysolution (zonder spatie en aanhalingstekens; er mochten alleen maar letters en cijfers worden ingevuld).
Ik kreeg direct de melding dat ik mijn APN gegevens moest controleren. Dus geen verandering
zoals je ziet, in de bijlage.....
Klinkt misschien stom hoor maar ik heb het nog eens over gelezen en ik zie dat mijn collega wel een spatie heeft gebruikt. Pakte hij die spatie dan ook niet?
Ik heb een spatie geprobeerd. hij geeft direct de melding dat je alleen maar letters, cijfers of steepje of punt mag gebruiken. Ik heb het streepje en de punt geprobeerd, maar zonder resultaat.

ik heb collega`s met hetzelfde abonnement, en hetzelfde toestel, welke gewoon alleen "internet" hebben staan bij de APN instellingen. hier werkt het wel.
kan dit aan het activeren van mijn abonnement liggen, of aanmelden sim kaart??
Ik heb een spatie geprobeerd. hij geeft direct de melding dat je alleen maar letters, cijfers of steepje of punt mag gebruiken. Ik heb het streepje en de punt geprobeerd, maar zonder resultaat.

ik heb collega`s met hetzelfde abonnement, en hetzelfde toestel, welke gewoon alleen "internet" hebben staan bij de APN instellingen. hier werkt het wel.
kan dit aan het activeren van mijn abonnement liggen, of aanmelden sim kaart??

ik heb ook "blackberry.net" gebruikte. hier zie ik dan wel bij de mobiele instellingen "G spraak/data" staan, maar na ong. 1 uur, geeft hij toch de melding dat de APN gegevens niet konden worden geverifieerd.
hierbij de afbeeldingen
Ik ga even met dit probleem langs de afdeling technical morgenvroeg. Dit moet toch op te lossen zijn. Zij weten vast hoe zij verder moeten vanaf hier. Ik zal je morgen updaten via dit topic. 🙂
Nou, het is makkelijker dan wij dachten....er staat een blokkade op de datadiensten. Wanneer de beheerder van het zakelijke contract contact met ons opneemt dan kan deze eraf gehaald worden.

Men kan bellen naar de zakelijke klantenservice of de contactpersoon voor dit account.

Excuses voor het ongemak, dit heeft onnodig lang geduurd. 😞
Beste Bram,

dit was het probleem! dank voor de hulp!!

Reageer