Vraag

Internet snelheid

• 11 juni 2011
  • 5 reacties
  • 554 Bekeken

Reputatie 3
Beste T-Mobile,

De afgelopen paar dagen is mijn internet dramatisch slecht, en dan bedoel ik ook echt dramatisch. Ik gebruik een LG Optimus 2x en maak gebruik van de applicatie netwerk radar. Zo geeft deze aan van 09-06 om 18:34 tot 10-06 om 19:45 eigenlijk alleen maar slecht of geen (!!!) internet aan. Dit is langer dan 24 uur... Dit is enkel een voorbeeld van vele, ik kan er zo een paar extra opnoemen.

Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is, en vraag om een uitleg zodat ik wat begrip kan tonen! (Ik bedoel dit goed, ook al klinkt het heel gemeen :P)

Ik heb pas een reset gehad, en heb geen applicaties die mijn internet automatisch kunnen beheren. Ook heb ik sinds een week een nieuwe simkaart, dus het zou eigenlijk alleen maar beter moeten zijn!

Alvast bedankt voor de info!

5 reacties

Reputatie 3
Extra info:

Als mijn internet het niet doet, kan ik wel zelf opnieuw registreren. (Settings -> wireless & networks -> mobile network settings -> network operators -> select automatically.) Dan doet mijn internet het even, hooguit 3 minuten, en dan knalt hij er weer uit. Als ik probeer op handmatig te registreren geeft hij een 'network error' weer.

Tevens geeft hij gewoon het 3g of h+ icoontje weer, maar ik heb geen internet.

Ik moet dit nog wel testen op een andere mobiel, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het me simkaart is. Aangezien ik vorige week een nieuwe simkaart heb ontvangen. De eerste paar dagen deed met internet het wel 'normaal'.

Al met al, is het heel erg vreemd en kom er eigenlijk niet meer uit. Iemand tips of tricks wat ik over het hoofd heb gezien?

Alvast bedankt!

Lennard Breevaart
Reputatie 3
Iemand een idee? Ik heb dit meerdere plaatsen.
Reputatie 3
Nog steeds wachtend op een reactie ...
Reputatie 5
@len
Excuses Lennard dat er niet eerder gereageert is op je vraag!
Ik lees dat je zelf ook al het één en ander hebt gedaan om je internetverbinding stabiel en optimaal te krijgen. Na je verhaal te hebben gelezen krijg ik de indruk dat het met je toestel te maken heeft. Heb je het al in een ander toestel geprobeerd zoals je aangeeft in een eerder bericht? Wil je laten weten hoe de verbinding dan is?
Reputatie 3
Voordat er problemen ontstonden heb ik een ander toestel gekregen van LG (via de vip service). Bijna tegelijkertijd als toen ik mijn nieuwe simkaart ontving (2 a 3 weken geleden). Ik het begin heb ik geen problemen ondervonden, dus daarom vind ik het ook zo raar.

Ik zal het in de loop van de week is proberen in het toestel van iemand anders. Het probleem alleen is dat ik heel de dag het toestel moet gebruiken om te kijken of er problemen ondervinden. Altijd een extra toestel bij je hebben dat soort gelijk is, tja die luxe heeft niet iedereen :P

Als je wilt, kan ik je een log sturen van de applicatie: NetwerkRadar. Die maakt elk uur een scan van het netwerk, maar onthoud ook de locatie.

Ik hou je up to date als ik het heb geprobeerd!

Reageer