Beantwoord

Internet stick geen internetverbinding.

Hoi ik heb sinds kort een dongel met abonnement.ben 2x op internet geweest maar na een update...firmware..die ontzettend lang duurde..kan ik niet meer op internet.elke keer als ik inlog met mijn pincode en op verbinding druk geeft ie aan:verbinding verbroken.ik kom er gewoon niet meer op.wat kan ik doen???
icon

Beste antwoord door simone1964 10 mei 2016, 10:54

Hoi Pilovali, Hcblids en Amy,

Op een andere plek in huis lukt het verbinden ineens wel! Het signaal
is hier ook veel sterker, dus waarschijnlijk nu opgelost!

Dank voor jullie suggesties en reactie!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Kan het misschien zijn dat je internet bundel leeg is? Waarschijnlijk was die update erg groot waardoor je bundel op is gegaan.

Groet,
Hoi nee dat kan niet.heb sinds 23 april dit abonnement en heb nog meer dan 2400 mb.
Reputatie 3
Hoi ik heb sinds kort een dongel met abonnement.ben 2x op internet geweest maar na een update...firmware..die ontzettend lang duurde..kan ik niet meer op internet.elke keer als ik inlog met mijn pincode en op verbinding druk geeft ie aan:verbinding verbroken.ik kom er gewoon niet meer op.wat kan ik doen???
Staan de internet instellingen nog goed, dat wil nog wel eens weg zijn naar een update
Reputatie 7
Badge +15
Hey Simone,

Wat vervelend dat het niet meer lukt om te internetten :S. Ik ben direct in ons systeem gaan kijken of er wellicht een blokkade actief was maar dit is niet het geval. Heb je de internet instellingen nog bekeken zoals Hcblids aangaf?

Verder vroeg ik mij nog af of de dongel het misschien wel doet in een ander apparaat. Heb je dit toevallig al uitgetest?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Hoi Pilovali, Hcblids en Amy,

Op een andere plek in huis lukt het verbinden ineens wel! Het signaal
is hier ook veel sterker, dus waarschijnlijk nu opgelost!

Dank voor jullie suggesties en reactie!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Simone,

Wat fijn dat het allemaal weer lukt! Bedankt voor de terugkoppeling. 🙂

Trek je aan de bel als we je nog ergens mee kunnen helpen?
Goeiemiddag,

hier ben ik toch weer want na vorige week dinsdag is het weer hetzelfde helaas,heeft het dus na mijn melding hier maar 1 dag gedaan. (dinsdag 10 mei) ik kom er echt niet meer in. Raar , waar kan dat toch aan liggen? Dus na pincode probeert dongel verbinding te maken, maar dan krijg ik toch weer een pop-up"verbinding met T-mobile verbroken".

Ik kreeg ook een sms in de internet manager, gedateerd 11 mei, dat verbinding niet lukt o.i.d., maar op die dag heb ik niet ingelogd, de dag ervoor wel, dat was juist de dag dat het lukte!

Heeft het zin om internet manager te de-installeren en opnieuw te installeren?

alvast bedankt voor uw reactie.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Simone,

Wat balen dat je weer dezelfde melding krijgt! Ik heb het even nagevraagd bij een collega die meer weet van de 4G stick.

Hij geeft aan dat je inderdaad kunt proberen om de internet manager te deinstalleren en opnieuw te installeren. Als dit het probleem niet oplost dan kun je kijken of het op een ander adres wel werkt om een netwerk probleem uit te sluiten. Mocht het overal niet werken dan zou het kunnen zijn dat de stick defect is. Je kan een stick qua software helaas niet resetten naar de fabrieksinstellingen of iets dergelijk. Je kan alleen controleren op nieuwe software updates.

Laat je even weten of dit heeft geholpen?
Hoi Thalina,

Het volgende heb ik gedaan: internet manager gedeinstalleerd, daarna comp.opnieuw opgestart en ccleaner laten draaien. Daarna weer geinstalleerd.Bij het installeren krijg je bij stuurprogramna s installeren zo n heel rijtje waar n groen vinkje verschijnt behalve bij network card.daar staat n rood kruisje mislukt.Enig idee waar dat aan ligt? Nu kan ik dus niets meer.blijft toch vreemd dat ik eerder wel op internet heb gekund.Heeft het nu toch ook zin on het op n ander apparaat te proberen?lijkt mij toch iets met de stick??Hoor graag en alvast bedankt.
Hoi Thalina,

hij doet het weer!!! Ik had de dongel open gemaakt en hoewel de simkaart stevig vastzit, toch even aangedrukt, geen beweging in te krijgen maar toen nog eens geprobeerd en nu kan ik op internet!! Zijn die dongels zo gevoelig?? ik gooi er niet mee 🙂 ik hoop dat het probleem nu is opgelost....

Dank voor alle reacties!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Simone,

Wat super dat de dongel weer goed werkt! Ook fijn dat je de oplossing met ons deelt zo kunnen andere klanten je tip ook gebruiken. Het kan goed zijn dat je simkaart niet goed vast zat waardoor de dongel geen verbinding kon maken met internet. Ik hoop ook dat hiermee alles weer is opgelost. 🙂

Mocht je toch nog problemen ervaren, trek dan gelijk aan de bel!

Reageer