Internet traag al een aantal dagen


Goedendag ik heb sinds een paar dagen best wel traag internet ookal heb ik 4G apps opstarten wil soms niet eens.
Ik heb een samsung galaxy S5

12 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Welk abonnement heb je? Heb je misschien een Stel Samen & Stel Bij abonnement?
Als je MB's op zijn, dan wordt je naar 'traag' internet gezet.
Als je verder wilt met snel internet, moet je MB's aanvullen. Dit kun je via My T-Mobile doen.

Groet,
Ik heb alles onbeperkt
Reputatie 6
Badge +17
Zou je eens een speedtest willen draaien met de Speedtest.net app van Ookla en de resultaten hier posten?
Komt eraan moment
Ping: 22ms download: 10.25 mbps upload: 5.46
Reputatie 6
Badge +17
Dat is niet super traag, maar wel aan de trage kant. Je zegt dat sommige apps langzaam opstarten? Heb je dit ook als je op wifi zit?

Groet,
Nee alleen op mobiel netwerk heb ik er last van
Kan hier iets aan gedaan worden als dit probleem bij jullie ligt?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Is het mogelijk om je simkaart in een ander toestel te stoppen? Welk icoontje van mobiel internet heb je in je status balk (een E, G, H, H+, LTE of 4G)?

Je kunt het beste even wachten op een T-Mobile medewerker, die kunnen in het systeem kijken als er iets mis is. Ze pakken dit topic meestal binnen 24-48 uur op.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Yorink,

Goed dat onze Klantexpert al zo goed met jou mee denkt, kun je ook zijn laatste suggesties nog eens doornemen en aangeven welk resultaat je hier krijgt?

Ik heb even gekeken, maar er is geen beperking op jouw internet en je hebt ook nog genoeg MB's. Het zou dus aan het netwerk, de simkaart of het toestel kunnen liggen in dit geval. Kun je eens de simkaart controleren en daarnaast ook aangeven of je dit probleem op één locatie of overal ervaart?

We zien jouw reactie graag weer binnenkomen, zodat we hiermee verder kunnen!
Beste t-mobile,


Ik heb dus het zelfde probleem sins begin April heel traag 4G en minder bereik. Alleen ik heb een Iphone 7plus. Zelf heb ik alles af geprobeerd nieuwe sims kaart zelfs een andere telefoon maar het blijft het zelfde. Ook gebeurd het geregeld dat ik op bv youtube of facebook iets aan het bekijken ben en dat het internet stopt. Dan start ik snel de speedtest en tot mijn verbazing heb ik rond de 25mb. En toch laad internet niet veder.. ook hoor ik de laatste weken van mensen die mijn bellen dat ze mijn heel slecht kunnen verstaan en dan heb ik toch 2 bolletjes bereik. Ook hiervoor met ander toestel gebrobeerd maar nog het zelfde probleem. Na mijn mening komt het door de nieuwe antenne die geplaatst is in Wamel/Dreumel(gld) op een hoogspanningsmast. Want korte tijd na het afronden van die werkzaamheden zijn de problemen gekomen.

Mvg Ricardo van willigenburg
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ricardo,

Goed dat je al een aantal punten zelf getest hebt, dat helpt ons ook weer!

Heb je dit probleem alleen op jouw thuislocatie in Alphen of overal? Als je het probleem overal ervaart, dan zou het aan het toestel kunnen liggen. Heb je ook al eens een andere simkaart in jouw toestel geplaatst en vice versa? Doet een andere simkaart het wel goed in jouw toestel? Zou je de stappen uit dit topic eens uit kunnen voeren als je het probleem overal hebt?

Als het alleen thuis gebeurt, dan zou het inderdaad aan het netwerk kunnen liggen. Dan raad ik je aan om via de dekkingskaart een melding te maken van de netwerkproblemen. Onze netwerkspecialisten kunnen dan kijken wat er op jouw locatie aan de hand is en hoe zij je kunnen helpen.

Houd je ons op de hoogte of het verbeterd is en of je nog vragen voor ons hebt? Dan helpen we je er graag bij verder! 🙂

Reageer