Beantwoord

Internet werkt niet

• 11 juni 2018
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Op mijn telefoon (iPhone x) heb ik sinds gister geen internet maar hij geeft wel aan dit te hebben alleen werkt niks!
Dit geld voor mijn mobiele data en WiFi. Terwijl ander apparaten geen probleem hebben met WiFi.
Ik heb mijn mobiel al uit en aan gezet en instellingen opnieuw ingesteld maar niks werkt.
Weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe ik dit oplos?

mvg
iris
icon

Beste antwoord door irisvangroningen 12 juni 2018, 10:43

Hoi jaimy,

Ik ben vanochtend het huis uit geweest omdat danwel internet werkt. Ik heb toen mijn telefoon ge-update en daarna naar huis gegaan om te kijken of dit werkte (ik kon namelijk thuis ook de update niet uitvoeren) toen ik thuis kwam werkte die gelukkig weer! Met en zonder WiFi. Waar het nou aan gelegen had geen idee maar bedankt voor het mee denken 😉

met vriendelijke groet,

iris
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Iris,

Ik heb niet direct het kant-en-klare antwoord, maar ik ga uiteraard meteen met jou meedenken!

Gek dat ook de Wifi het niet doet - daaruit kan ik concluderen dat het niet per se aan het T-Mobile netwerk ligt. Klinkt heel simpel, maar kun je jouw toestel eens opnieuw opstarten? Helpt dat niet, zou je jouw simkaartje dan eens in een ander toestel kunnen stoppen en testen of je dan wel netwerk en Wifi hebt? Hieruit kunnen we opmaken of het probleem in de simkaart of in het toestel ligt! Ik ben benieuwd wat daaruit komt. Laat je het weten zodat ik daarna verder met jou mee kan denken? We gaan er sowieso voor zorgen dat dit opgelost wordt Iris!

Ik zie je berichtje tegemoet. 🙂
Hoi jaimy,

Ik ben vanochtend het huis uit geweest omdat danwel internet werkt. Ik heb toen mijn telefoon ge-update en daarna naar huis gegaan om te kijken of dit werkte (ik kon namelijk thuis ook de update niet uitvoeren) toen ik thuis kwam werkte die gelukkig weer! Met en zonder WiFi. Waar het nou aan gelegen had geen idee maar bedankt voor het mee denken 😉

met vriendelijke groet,

iris
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Iris,

Dat is bijzonder vreemd, maar ook heel fijn dat het is opgelost!

Heb je in de toekomst nog iets waar je tegenaan loopt, dan weet je ons in elk geval te vinden. 😃

Reageer