Beantwoord

Internetbundel op: verbinding niet traag, maar geen internet

• 3 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 306 Bekeken

Goede middag,

Het valt mij op dat wanneer ik door m'n Internetbundel heen ben, de verbinding niet trager wordt, maar ik helemaal geen Internet heb buitenshuis. Ik heb mobiele data wel aanstaan, en geen blokkades aangezet.

Groet Lisa
icon

Beste antwoord door Folkert 3 augustus 2019, 20:50

Klopt @CrisTien en @Lisaatje1988 ,

Dit is een Basis abonnement en daar heb je geen langzaam internet als je bundel op is.
Ik heb zelf namelijk ook zo'n abonnement, ze worden inmiddels niet meer verkocht.
Je kunt uitsluitend betaald aanvullen maar dan heb je wel normale snelheid. (120/50 Mbit down/up)

Groet, Folkert
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Lisaatje1988 Welkom in de community.
Goed dat je dit post, het is namelijk zo dat als jouw data op is jij zelf het trager internet moet aanzetten in je account. (Mits je het juiste abonnement hebt)

Het is een kwestie van de knop omzetten.🤣 Klik op ‘data aanvullen’ Je ziet daar de knop.
Zie foto.
Veel succes en een fijn weekend.

Hi CrisTien,

Ik zie alleen dat ik MB's kan aanvullen. Ik zal een foto proberen te sturen.
Reputatie 7
Badge +20
Welk abonnement heb je?

Reputatie 7
Badge +20
@Lisaatje1988 Ik denk dat het langzaam internet niet werkt met jouw huidige abonnement.
Anders moet je even geduld hebben tot een moderator in je gegevens kan kijken. De moderators kunnen je gelijk vertellen wat je eventueel kan doen. Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur (let op in het weekend kan het langer duren.

Je kan mits mogelijk morgen ook even langs een TM shop gaan om te vragen of je wel het juiste abonnement hebt, en of de instellingen wel goed staan.
Als ik nu in de shop kijk met de huidige abonnementen kan je langzaam internet alleen aanzetten als je 2 gig data in je abonnement hebt.
Heb je al in je contract gekeken wat daar staat over langzaam internet?
Reputatie 7
Badge +18
Klopt @CrisTien en @Lisaatje1988 ,

Dit is een Basis abonnement en daar heb je geen langzaam internet als je bundel op is.
Ik heb zelf namelijk ook zo'n abonnement, ze worden inmiddels niet meer verkocht.
Je kunt uitsluitend betaald aanvullen maar dan heb je wel normale snelheid. (120/50 Mbit down/up)

Groet, Folkert
Dank jullie wel! Dan weet ik genoeg

Reageer