Beantwoord

Internetsnelheid iPhone 6s

  • 15 mei 2016
  • 6 reacties
  • 179 Bekeken

Mijn iphone 6s heeft niet op nauwelijks verbinding zonder wifi.Speedtest geeft aan:Ping 41,upload 0.04,download 0.05.Geen idee wat het betekend,maar weet wel dat mijn vorige toestel(iphone 4) beduidend sneller was!Toestel terug gezet na fabrieks instellingen,maakt geen verschil.Wifi doet het daar in tegen prima.Abonnement met onbeperkt mb's...Wie weet een oplossing??
icon

Beste antwoord door Amy 17 mei 2016, 10:12

Hey Ikke73,

Pilovali zat al op het goede spoor. Je maakt inderdaad gebruik van je onbeperkte internet uit je startabonnement van je Stel Samen & Stel Bij-prijsplan. In het Startebonnement zit namelijk 'Altijd Online NL' hiermee heb je altijd onbeperkt internet in Nederland met een maximaal snelheid van 64Kbps.

Wanneer je gebruik wilt maken van internet met een hoge snelheid kun je via My T-Mobile een internetbundel toevoegen. Deze bundels hebben een snelheid van 120Mbps/50mbps. Ik heb zojuist een databundel gratis voor je toegevoegd. Deze is een maand geldig. Dan kun je het verschil even uitproberen! 😉

Ik hoop dat alles zo duidelijk is! Wil je het laten weten als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Volgens mij is er geen onbeperkt (meer). Na een X aantal MB's wordt je snelheid verlaagt naar 64 kbps. Dit is genoeg voor whatsapp, maar niet genoeg voor browsen.

Zou je kunnen checken op My T-Mobile naar je MB's?

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ikke73,

Pilovali zat al op het goede spoor. Je maakt inderdaad gebruik van je onbeperkte internet uit je startabonnement van je Stel Samen & Stel Bij-prijsplan. In het Startebonnement zit namelijk 'Altijd Online NL' hiermee heb je altijd onbeperkt internet in Nederland met een maximaal snelheid van 64Kbps.

Wanneer je gebruik wilt maken van internet met een hoge snelheid kun je via My T-Mobile een internetbundel toevoegen. Deze bundels hebben een snelheid van 120Mbps/50mbps. Ik heb zojuist een databundel gratis voor je toegevoegd. Deze is een maand geldig. Dan kun je het verschil even uitproberen! 😉

Ik hoop dat alles zo duidelijk is! Wil je het laten weten als je nog vragen hebt?
Helemaal duidelijk!! Top..ik ga straks uitproberen of er verschil is.Zou je de afdeling die gaat over de dekkingsgraad,kunnen laten weten dat dat probleem dus opgelost is?!(stuurde zojuist sms maar kan ze niet terug sms)..wat mijn betreft mag je deze vraag sluiten.BEDANKT!!!!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ikke73,

Fijn dat alles duidelijk is! 😃

De netwerkspecialist zou jou inderdaad nogmaals proberen te bellen. Hij wil je vertellen dat er inderdaad geen netwerkissues zijn op jou locatie en het netwerk er goed uit ziet net als de verbinding.

Je moet nu de databundel aanstaan wel verschil merken qua snelheid. Klopt dat? 😉
🙂 JAAAAAAAA,TOP! Niks mis met netwerk of telefoon..;)
Reputatie 7
Badge +15
Jeeeeeeej! :D:cool:

Reageer