Beantwoord

Internetsnelheid is langzaam

  • 23 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Ik heb vandaag mijn mb's aangevuld, maar mijn internet was nog steeds sloom. Heb hierdoor gedacht, dat het niet goed was gegaan. En heb hierdoor weer aangevuld. En helaas, internet is nog steeds sloom. Wat moet ik hiervoor doen? Ik zie het ook niet bij mijn overzicht dat ik heb aangevuld.
icon

Beste antwoord door David 25 oktober 2016, 15:30

Hoi EsraToksoz,

Welkom op ons forum!

Zou je kunnen aangeven op welke manier jij je MB's hebt aangevuld? In ons systeem zie ik namelijk terug dat je nog ruim 2800 MB hebt van jouw oorspronkelijke databundel. Je zou dus geen MB-aanvuller aan kunnen schaffen in dit geval, omdat je huidige bundel nog niet (bijna) op is.

Je geeft aan dat je aan wilde vullen, omdat je traag internet ervaart. Zou je kunnen aangeven of dit op één locatie is of overal? Als je het over sloom internet hebt, hoe sloom is dit dan precies? Duurt het heel lang voor je iets simpels hebt gedaan, bijvoorbeeld een site openen of foto versturen? Er zijn op dit moment wel https://werkzaamheden in jouw omgeving, dit is pas sinds vandaag, maar wellicht waren er problemen waar jij hinder van ondervond zondag. Als je het probleem echter overal hebt, dan raad ik je aan even een kruistest te proberen. Je plaatst dan je simkaart in een andere telefoon om te kijken of het probleem daar ook aanwezig is.

We horen graag van je hoe het nu met je internet is en anders reactie op de gestelde vragen. Hopelijk kunnen we dan zo snel mogelijk het lek boven krijgen! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi EsraToksoz,

Welkom op ons forum!

Zou je kunnen aangeven op welke manier jij je MB's hebt aangevuld? In ons systeem zie ik namelijk terug dat je nog ruim 2800 MB hebt van jouw oorspronkelijke databundel. Je zou dus geen MB-aanvuller aan kunnen schaffen in dit geval, omdat je huidige bundel nog niet (bijna) op is.

Je geeft aan dat je aan wilde vullen, omdat je traag internet ervaart. Zou je kunnen aangeven of dit op één locatie is of overal? Als je het over sloom internet hebt, hoe sloom is dit dan precies? Duurt het heel lang voor je iets simpels hebt gedaan, bijvoorbeeld een site openen of foto versturen? Er zijn op dit moment wel https://werkzaamheden in jouw omgeving, dit is pas sinds vandaag, maar wellicht waren er problemen waar jij hinder van ondervond zondag. Als je het probleem echter overal hebt, dan raad ik je aan even een kruistest te proberen. Je plaatst dan je simkaart in een andere telefoon om te kijken of het probleem daar ook aanwezig is.

We horen graag van je hoe het nu met je internet is en anders reactie op de gestelde vragen. Hopelijk kunnen we dan zo snel mogelijk het lek boven krijgen! 🙂

Reageer