Vraag

Internetverbinding is langzaam

• 18 januari 2017
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

Goedemiddag heb al maanden geen 3 of 4g internet alleen maar e is heel slecht internet. Daar betaal ik niet voor. Kan ik weer 3 of 4g internet hebben

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
heb je al gekeken op de dekkingskaart van tmobile ? , hier kun je zien met jou postcode of er slecht bereik bij jou is . als dat zo is kan je dat melden en dan nemen ze contact met je op.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je misschien je toestel per-ongeluk op 'Alleen-2G' gezet?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lars,

Goede suggesties die Jan en Pilovali hierboven met jou delen! Had je deze al gezien en geprobeerd?

Ik heb jouw postcode even op de dekkingskaart gecontroleerd en je zit op het randje van minder stabiel bereik, maar aan jouw bericht te zien heb jij het probleem overal. Klopt dat? In dat geval zou ik je aan willen raden om jouw simkaart te controleren. Door een kruistest weten we al waar het probleem zit, in jouw toestel of de simkaart. Zou je dit eens willen testen?

We horen graag wat jouw bevindingen zijn en waar je de problemen zoal ervaart, dan kunnen we je verder helpen!
Oke bedankt ik ga straks even bekijkenlllĺ
Reputatie 4
Badge +6
@Lars1984

Misschien is het handig om voortaan eerder het te melden 🙂.
Het is natuurlijk doodzonde dat er al een paar maanden geen, snel internet te ontvangen is.

^ Diego

Reageer