Vraag

iOS 9.2 ANP instellingen


Waar is de mobiele data gebleven? ANP instellingen kan ik niet handmatig aanpassen. Wie weet hoe je dit moet doen? Nu werkt mijn mobiel internet niet. Alvast bedankt

1 reactie

Reputatie 3
Beste FdL,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile, en vervelend dat je momenteel geen gebruik kunt maken van het internet op je iPhone.

Om dit op te lossen, ga je als volgt te werk (stappenplan):

1 > Ga naar "instellingen"
2 > Kies vervolgens voor de optie "Algemeen"
3 > Scrol helemaal naar beneden, tot je bij "Stel opnieuw in" terecht komt.
4 > Kies voor "Stel opnieuw in".
5 > Kies vervolgens voor de optie "Herstel netwerkinstellingen"
6 > Toets vervolgens jouw (zelf gekozen) toegangscode in.
7 > Kies vervolgens voor "herstel netwerkinstellingen" (in het rood).
8 > Je iPhone zal de netwerkinstellingen opnieuw herstellen, en vervolgens weer opstarten.
9 > Voer de pincode van je simkaart in, laat je simkaart/iPhone even goed aanmelden op het netwerk van T-Mobile, want tijdens het aanmelden worden de APN instellingen automatisch op je iPhone gezet.

Probeer nu weer een internetverbinding op te bouwen via "Safari" of open een app die direct een internetverbinding nodig heeft (zoals nu.nl).
In de meeste gevallen doet het internet het weer.

Laat even weten, of het heeft gewerkt.

Reageer