Beantwoord

iphone 8 geen verbinding schakelt tussen 3g en 4g

• 12 juni 2018
  • 1 reactie
  • 255 Bekeken

4 mnd geleden iphone 8 aangeschaft , nou gebruikte ik nauwelijks mijn belmin maar sinds kort heb ik ook voor mijn werk steeds meer de telefoon nodig. Alleen als ik wil bellen schakelt de telefoon over van 4g naar 3g en valt de verbinding weg.

Apple gebeld ,diagnose op afstand laten doen. ze bevestigen dat de gesprekken inderdaad uitvallen na een paar sec. Simkaart van andere providers geprobeert alles werkt perfect gewoon 4g. Nu staat er op verschillende forums dat er met de Iphone 8 en X problemen zijn met het netwerk/verbinding.
maar nergens komt het tot een concrete oplossing omdat t-mobile de schuld neerlegt bij apple en apple bij t-mobile.

Nu ben ik hier als consument de duppe van heb dus noodgedwongen via t-mobile een zo goed als nieuw apparaat moeten opsturen ,moet 2 weken wachten waarin verwacht wordt dat je een vervangend toestel aanschaft en niet gecompenseert word voor het abbonement wat je niet gebruikt als je dit niet doet.

Ik ben nu ongeveer 10 jaar klant bij t-mobile maar dat zou niet uit moeten maken ,als klant moet je niet de dupe worden voor een bekend probleem waarbij de schuldvraag iets is tussen apple en t-mobile.

nu maar wachten....... en hopen dat er snel een oplossing is.
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 juni 2018, 09:59

Hoi Edewilde,

Ik ga jou meteen te hulp schieten en hier meer duidelijkheid over geven!

Ik zal er niet omheen draaien: dit probleem is bekend en is ook neergelegd bij Apple. Ondertussen doen wij er vanuit T-Mobile alles aan om alle klanten die hier last van ondervinden een passende oplossing te bieden. De procedure is op dit moment het opsturen ter reparatie. Het toestel wordt dan onderzocht en wanneer het probleem niet te repareren valt, wordt direct voor een omruiling van het toestel gezorgd! Op deze manier zul je dus zeker niet met een defect toestel blijven zitten.

De reparatietijd van Apple is op dit moment 8 werkdagen, dus het duurt niet lang voor je weer een toestel in handen hebt! Zelf kan ik ook geen dag zonder telefoon, dus ik snap dat je het liefst een vervangend toestel hebt. Heb je wellicht een oud toestel liggen wat je een week kan gebruiken? Of wie weet een vriend(in)/familielid/buurman die zo lief is even een aantal dagen een toestel uit te lenen? Ik hoop dat je het op die manier kunt overbruggen.

Je kunt je toestel trouwens hier ter reparatie aanbieden en dan gaan wij het zo snel mogelijk voor jou in orde maken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Edewilde,

Ik ga jou meteen te hulp schieten en hier meer duidelijkheid over geven!

Ik zal er niet omheen draaien: dit probleem is bekend en is ook neergelegd bij Apple. Ondertussen doen wij er vanuit T-Mobile alles aan om alle klanten die hier last van ondervinden een passende oplossing te bieden. De procedure is op dit moment het opsturen ter reparatie. Het toestel wordt dan onderzocht en wanneer het probleem niet te repareren valt, wordt direct voor een omruiling van het toestel gezorgd! Op deze manier zul je dus zeker niet met een defect toestel blijven zitten.

De reparatietijd van Apple is op dit moment 8 werkdagen, dus het duurt niet lang voor je weer een toestel in handen hebt! Zelf kan ik ook geen dag zonder telefoon, dus ik snap dat je het liefst een vervangend toestel hebt. Heb je wellicht een oud toestel liggen wat je een week kan gebruiken? Of wie weet een vriend(in)/familielid/buurman die zo lief is even een aantal dagen een toestel uit te lenen? Ik hoop dat je het op die manier kunt overbruggen.

Je kunt je toestel trouwens hier ter reparatie aanbieden en dan gaan wij het zo snel mogelijk voor jou in orde maken!

Reageer