Beantwoord

iPhone en ipad geen bereik

• 16 september 2016
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

al enkele dagen thuis geen bereik op zowel mijn iphone(geen service) en ipad(netwerk niet te vinden). ben ik elders in de regio heb ik wel telefoonbereik, thuis soms via proximus (extra kosten!). tv werkt gewoon en deze laptop ook, terwijl die net als de ipad via wifi is verbonden.
iphone schakel 2 x per dag uit voor reset, geen verbetering.
icon

Beste antwoord door Issam 18 september 2016, 13:52

Hallo loonfrank49,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Wat balen dat je problemen ervaarde met het netwerk. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat hiervan de oorzaak is.

Na een kijkje genomen te hebben op de dekkingskaart zie ik dat er een storing was op jouw thuislocatie, waarvoor onze oprechte excuses! Deze storing heeft geduurd tot vrijdag avond 18:00 uur. Je zou inmiddels dus weer verbinding moeten kunnen maken met het netwerk.

Klopt het dat je geen problemen meer ervaart met het netwerk?

Laat het ons weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo loonfrank49,

Wat balen dat je problemen ervaarde met het netwerk. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat hiervan de oorzaak is.

Na een kijkje genomen te hebben op de dekkingskaart zie ik dat er een storing was op jouw thuislocatie, waarvoor onze oprechte excuses! Deze storing heeft geduurd tot vrijdag avond 18:00 uur. Je zou inmiddels dus weer verbinding moeten kunnen maken met het netwerk.

Laat het ons weten!
Hallo loonfrank49,

Laat het ons weten!
Het probleem is inmiddels opgelost. ik heb thuis weer telefonisch bereik via t mobile en na het resetten van mijn ipad heeft deze weer wifi verbinding
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Loonfrank,

Ah super, goed om te lezen dat alles inmiddels weer werkt.

Bedankt voor je terugkoppeling. ;)

Je weet ons te vinden als je in de toekomst weer vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt. We helpen je graag verder!

Reageer