Beantwoord

iPhone X Netwerk problemen

• 12 april 2018
  • 3 reacties
  • 525 Bekeken

Wie kan mij helpen.?

Heb namelijk een tijd terug een iPhone X gekocht en heb na +\- 1 maand netwerk problemen gehad, niet kunnen bellen, geen inkomende telefoons, geen internet. Wat blijkt is een bekend probleem.

Heb dus Apple gebeld en een nieuwe toestel ontvangen.

1e maand super geen probleem, nu is het weer de zelfde probleem met mijn 2e toestel.

Ja! En Nu?

T-mobile gebeld en is me verteld dat het dit keer door t-mobile wordt vervangen. Dus afwachten op een telefoon.

Ja ben vandaag gebeld maar natuurlijk netwerk problemen dus mij hebben ze niet kunnen bereiken, dus ik bel terug, ja meneer sorry u moet tog echt u toestel naar reparatie toesturen.

Waar gaat dit naar toe? Splinter nieuw toestel en daar gaan ze aan sleutelen, ja lekker hoor.

Dus kan aub iemand mij helpen? Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 april 2018, 10:19

Hoi SLHKYHNN,

Ik snap helemaal waar je vandaan komt, maar ik wil je hierin meteen geruststellen! Ik zal de situatie proberen zo goed mogelijk toe te lichten.

Wanneer een toestel ter reparatie wordt opgestuurd, wordt het toestel volledig onderzocht en wordt het probleem geanalyseerd. Op basis daarvan wordt gekeken of het toestel gerepareerd kan worden door bijvoorbeeld één onderdeel te vervangen of dat het beter is om een vervangend toestel aan te bieden. Het kan dus zijn dat het toestel gerepareerd wordt óf dat het toestel wordt omgeruild. Het woord "refurbished" heeft hierin een zeer negatieve lading, daarom gebruik ik dit woord ook liever niet Het gaat hier namelijk niet om afgedankte toestellen, maar om perfect werkende, soms compleet opnieuw in elkaar gezette toestellen. Deze worden natuurlijk niet zomaar als nieuw teruggestuurd naar de klant! Ik kan je dus garanderen dat de toestellen waar het om gaat tot in de puntjes zijn getest, gecontroleerd en absoluut niet onderdoen voor "nieuwe" toestellen! Sterker nog: jouw nieuwe toestel zou nog veel beter moeten werken, aangezien deze het probleem met het netwerk niet heeft.

Ik hoop dat op deze manier wat duidelijker is hoe de vork in de steel zit! Mocht je meer vragen hebben, stel die dan gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi SLHKYHNN,

Natuurlijk denk ik meteen met jou mee!

Ik kan me goed voorstellen dat je niet zit te wachten op deze problemen! Daarom willen wij er uiteraard voor zorgen dat dit rechtgezet wordt. Dat gaat op dit moment inderdaad via de normale reparatieprocedure, maar geen zorgen: het probleem is bij ons bekend, dus er zal een passende oplossing geboden worden. Ik kan je dus wel aanraden het advies wat ook telefonisch is gegeven op te volgen en dan hoop ik dat je snel weer kunt genieten van een goed netwerk!

Als je nog ergens bij kan helpen, laat het me dan weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend!
Hoi Jaimy,

Zoals er staat heb ik mijn toestel ter reparatie aangeboden bij een t-mobile shop.
Ik heb mijn toestel vrijdag opgehaald en heel netjes wordt er ook gezegd aub uw nieuwe toestel.

Tot hier geen probleem, maar ik had al een vermoedde dat het geen nieuwe toestel was, dus ik bel Apple op, en ja hoor een REFURBISHED toestel. Zelfs hun zeggen dat ik dan gelijk even met t-mobile contact moet opnemen.

Dus ik belde klantenservice wordt er gezegd sorry dat het u zo is gezegd maar ons procedure is een refurbished toestel.

Sorry maar aan de telefoon werd er gezegd dat ik in plaats van de oude een nieuwe zou krijgen. Is een refurbished toestel bij jullie een nieuwe toestel?

Heb ik een toestel van +\- een maand ter reparatie ingeleverd krijg ik een toestel van 3 maanden oud weer terug.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi SLHKYHNN,

Ik snap helemaal waar je vandaan komt, maar ik wil je hierin meteen geruststellen! Ik zal de situatie proberen zo goed mogelijk toe te lichten.

Wanneer een toestel ter reparatie wordt opgestuurd, wordt het toestel volledig onderzocht en wordt het probleem geanalyseerd. Op basis daarvan wordt gekeken of het toestel gerepareerd kan worden door bijvoorbeeld één onderdeel te vervangen of dat het beter is om een vervangend toestel aan te bieden. Het kan dus zijn dat het toestel gerepareerd wordt óf dat het toestel wordt omgeruild. Het woord "refurbished" heeft hierin een zeer negatieve lading, daarom gebruik ik dit woord ook liever niet Het gaat hier namelijk niet om afgedankte toestellen, maar om perfect werkende, soms compleet opnieuw in elkaar gezette toestellen. Deze worden natuurlijk niet zomaar als nieuw teruggestuurd naar de klant! Ik kan je dus garanderen dat de toestellen waar het om gaat tot in de puntjes zijn getest, gecontroleerd en absoluut niet onderdoen voor "nieuwe" toestellen! Sterker nog: jouw nieuwe toestel zou nog veel beter moeten werken, aangezien deze het probleem met het netwerk niet heeft.

Ik hoop dat op deze manier wat duidelijker is hoe de vork in de steel zit! Mocht je meer vragen hebben, stel die dan gerust!

Reageer