Beantwoord

Kan cadeau niet activeren

• 4 juni 2017
  • 7 reacties
  • 461 Bekeken

Ik heb 48u unlimited gekregen als cadeau nu is het geval dat ik dit soort cadeautjes met sms naar 2244 moet activefen wat dus niet lukt ook niet de sms over het gesprek met tmobil lukt niet(1000) dit is niet de eerste keer,wel de eerste keer dat de medewerker niks voor me kon betekenen en 5 werkdagen moest wachten om het uit te laten zoeken actie verloopt 7/6 vind het erg vervelend iets krijgen maar niet kunnen gebruiken ben toch al meer dan 10jaar klant van tmobil en dit is niet de eerste keer hoe kan het nog ateeds niet opgelost zijn na al die jaren???
icon

Beste antwoord door Sam- 6 juni 2017, 12:30

Hoi Astrid,

We begrijpen goed dat je hier gewoon gebruik van wilt kunnen maken. We helpen je graag verder!

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat onze collega's dit hebben onderzocht en je hierover hebben geprobeerd te bellen. Echter hebben ze je niet te pakken gekregen.

Het resultaat van het onderzoek is dat het versturen van de sms'jes wordt geblokkeerd door je toestel. Ik wil je daarom vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hierin vind je uitleg over hoe je via de instellingen van je telefoon het sms'en naar een servicenummer als 2244 kan deblokkeren.

Laat ons weten of het hiermee is opgelost! Als je er niet uit bent gekomen dan horen we graag wat je hebt uitgeprobeerd en waar het fout is gegaan.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Astrid,

We begrijpen goed dat je hier gewoon gebruik van wilt kunnen maken. We helpen je graag verder!

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat onze collega's dit hebben onderzocht en je hierover hebben geprobeerd te bellen. Echter hebben ze je niet te pakken gekregen.

Het resultaat van het onderzoek is dat het versturen van de sms'jes wordt geblokkeerd door je toestel. Ik wil je daarom vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hierin vind je uitleg over hoe je via de instellingen van je telefoon het sms'en naar een servicenummer als 2244 kan deblokkeren.

Laat ons weten of het hiermee is opgelost! Als je er niet uit bent gekomen dan horen we graag wat je hebt uitgeprobeerd en waar het fout is gegaan.
Dank je wel is gelukt,jammer dat er niet eerder dit jaar uitleg is gegeven hierover en uiterst ontevreden over het feit dat dit cadeau niet meer beschikbaar is voor mij
Reputatie 7
Badge +20
Hi Astrid,

Goed om te lezen dat het gelukt is! Overigens heb je een tijdje geleden hier ook op het forum gereageerd dat je blij was met de geboden oplossing, omdat je te laat was voor het activeren van de code die toen geldig was. Jammer dat dat gevoel nu iets gezakt is.. Hopelijk lukt het in het vervolg direct!
Hi David
Ik was niet te laat met activeren als je het goed leest TMOBIL was gestopt met de actie!!!!
En gaf toen een andere oplossing als het zou zijn vanwege "TE LAAT" zouden ze die oplossing niet geven en ook geen excuses aanbieden
Bedankt voor je reactie
Reputatie 2
GEWOON OVERSTAPPEN.
Ga ik zeker doen zodra het kan 😆
Ik moet het er nog een paar maandjes mee doen...
🖒
Reputatie 7
Badge +20
Hi Astrid,

Ik bedoelde in dit geval niet dat jij te laat was, maar alleen te laat was om mee te doen aan de actie. De compensatie is uiteindelijk geboden om dit alsnog recht te zetten voor je. 🙂

Reageer