Vraag

Kan in eens niet meer gebeld worden?

• 16 maart 2016
  • 7 reacties
  • 682 Bekeken

Hoe kan het dat ik in ene niet meer gebeld kan worden? Verder doet alles het, internet, whatsapp, kan zelf wel bellen, facebook etc. Hoogst merkwaardig.
Ik hoop dat dit snel op te lossen is?
Kan iemand mij de oplossing geven, ik heb een samsung S6 edge.

7 reacties

Reputatie 6
Hoi Hilde,

Welkom op het forum!

Welke melding krijgen personen die jou bellen? Worden ze gelijk doorgeschakeld naar de voicemail of krijgen ze een ander soort melding. Hoe oud is je simkaart?

Let us know!
Hij gaat meteen naar de voicemail. Terwijl deze is uitgeschakeld. Telefoon en simkaart zijn nog geen 3 maanden oud. Simkaart ook. Omdat ik voor de s6 edge een nano simkaart nodig had. Dus deze heb ik nieuw moeten kopen.
Het kan helpen als je je rinkeltijd opnieuw instellen. De uitleg hier voor vindt je hier:
https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/4108/p/198
Doorschakelen staat op uit. Als ik het in wil stellen dan krijg ik: kan gegevens niet lezen. Onverwachte reactie van netwerk. Wordt niet ondersteund door operator.
Ligt het toch aan t-mobile. Denk ik. Kan iemand mij de oplossing geven?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hilde,

Het zou te maken kunnen hebben met een korte storing waar we last van gehad hebben. Deze is echter ondertussen wel opgelost, het zou dus weer moeten werken.. Zou je voor de zekerheid je telefoon eens uit kunnen zetten, je simkaart opnieuw kunnen plaatsen en je toestel weer op kunnen starten?

Je had ##002# al proberen te bellen? Met deze code schakel je eventuele doorschakelingen uit. In ons systeem zie ik op dit moment geen actieve doorschakelingen staan, maar voor de zekerheid kun je dat nog even controleren! In jouw omgeving zijn qua netwerk geen bijzonderheden, zoals werkzaamheden of storingen.

Ik hoor graag van je of het ondertussen allemaal weer werkt! 🙂
Hoi hoi. Sorry nog niets veranderd. Als ik ##002# krijg ik ongeldige mmi code.
Heb alles gedaan, maar niets werkt. Gaat nog steeds meteen naar voicemail. Heel vreemd en ik vind het niet echt leuk meer.
Help!!!!!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hilde,

Thanks voor je reactie! Heel gek zeg dat het nog steeds niet werkt 😞.

Kan je door meerdere nummers niet gebeld worden of alleen door één nummer? Zou je jouw simkaart eens in een ander toestel uit kunnen proberen? Op die manier kunnen we er achter komen of het probleem wellicht door het toestel komt.

Ik ben benieuwd naar je reactie! Met het antwoord op deze vragen kunnen wij je verder helpen en dit eventueel doorzetten naar onze technische afdeling.

Reageer