Vraag

Kan niet bellen, in gesprek toon

• 9 januari 2016
  • 7 reacties
  • 360 Bekeken

Beste t-mobile,

Ik heb sinds 5 januari een nieuw abonnement bij jullie, maar kan sindsdien niemand bellen (ik krijg iedere keer een in gesprek toon). Het betreft een abonnementsverlenging, maar is overgezet van en zakelijk abonnement naar een privé-abonnement met nummerbehoud. Graag een reactie...

Mvg Swen Buijs

7 reacties

Badge +12
Beste Swen,

Daar gaat iets niet helemaal goed 😞 kunnen andere mensen jou nog wel bereiken of werkt dat ook niet meer? heb je de simkaart al eens in een ander toestel geprobeerd?
Hi Dave,

Dank je wel voor je reactie. Ik ben wel gewoon bereikbaar, internet functioneert ook gewoon, kan alleen niet zelf bellen, krijg dan iedere keer als ik iemand probeer te bellen de in gesprek-toon. Heb zojuist m'n simkaart in een ander toestel geprobeerd, maar precies hetzelfde probleem doet zich dan voor...

Als je misschien nog iets weet wat ik kan proberen hoor ik t graag!

grtz Swen
Badge +12
Hoi Swen,

Zou je kunnen kijken of er misschien per ongeluk blokkades actief staan binnen My T-Mobile? anders ben ik bang dat de omzetting van zakelijk naar privé niet helemaal goed is gegaan.
Hi Dave, Heb dit gecontroleerd, maar er zijn geen blokkades actief, dus ik vrees inderdaad dat er met het omzetten van mn abonnement iets fout is gegaan... Komende week maar eens langs de t-mobile-shop... (want ze bellen gaat helaas niet:(

Dank je wel voor reageren!
Badge +12
@langedelft,

Ik ga je topic even aanmelden bij een T-Mobile medewerker zodat er gekeken kan worden of alles wel goed in de systemen staat 🙂 !
Top! Dank je wel! Ik wacht geduldig af:)
Reputatie 7
Badge +15
Hey Swen, goedemorgen!

Zit je toevallig in het buitenland? :8

Er was namelijk een blokkade actief voor bellen in het buitenland. Waardoor je wel gebeld kunt worden maar zelf niet kunt bellen. Uiteraard heb ik de blokkade net voor je verwijderd. Zou je eens kunnen proberen of het nu wel lukt? Mocht dat niet het geval zijn dan horen we het graag!

Reageer