Beantwoord

Kan niet gebeld worden

• 31 maart 2017
  • 7 reacties
  • 1743 Bekeken

Mijn telefoon herkent mijn telefoonnummer niet meer en geeft bij simkaart overzicht overal niet beschikbaar weer bij statussen zoals netwerk. Ik kan niet gebeld worden. Alle gesprekken gaan direct naat voicemail. Ook ontvang ik geen SMS berichten en kan deze ook niet versturen op mijn nummer 06*** [verwijderd door moderator]
Het ligt niet aan mijn toestel, want heb hetzelfde probleem in 2 andere toestellen.

Ik kan wel bellen en heb ook een 4g dataverbinding.:?
Ik heb gisteren al een paar keer minuten gebeld met de helpdesk, maar ben niet geholpen.
icon

Beste antwoord door Thalina 31 maart 2017, 14:14

Hoi Madoc79,

Dat is inderdaad niet handig zeg! Ik zie dat je gisteravond contact hebt gehad met mijn collega en dat hij de IT-afdeling heeft ingeschakeld om te kijken naar jouw probleem. Dit kan enige dagen in beslag nemen. Mijn andere collega heeft nog geadviseerd om bij de T-Mobile shop een nieuwe simkaart te halen om te kijken of dat het probleem oplost. Ben je daar nog aan toe gekomen? Kun je verder nog kijken of je misschien de optie 'Niet storen' aan hebt staan op jouw Samsung? Dat doe je door op het beginscherm van boven naar beneden te swipen, daar vind je de optie 'Niet storen'. Kun je deze uitzetten, mocht 'ie aanstaan?

Mocht dit niet helpen, dan wil ik je toch vragen om het onderzoek van mijn collega's van de IT-afdeling af te wachten. Zij doen hun best om zo snel mogelijk te onderzoeken wat er precies aan de hand is. Als ze meer weten, nemen ze hierover contact met jou op. Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Madoc79,

Dat is inderdaad niet handig zeg! Ik zie dat je gisteravond contact hebt gehad met mijn collega en dat hij de IT-afdeling heeft ingeschakeld om te kijken naar jouw probleem. Dit kan enige dagen in beslag nemen. Mijn andere collega heeft nog geadviseerd om bij de T-Mobile shop een nieuwe simkaart te halen om te kijken of dat het probleem oplost. Ben je daar nog aan toe gekomen? Kun je verder nog kijken of je misschien de optie 'Niet storen' aan hebt staan op jouw Samsung? Dat doe je door op het beginscherm van boven naar beneden te swipen, daar vind je de optie 'Niet storen'. Kun je deze uitzetten, mocht 'ie aanstaan?

Mocht dit niet helpen, dan wil ik je toch vragen om het onderzoek van mijn collega's van de IT-afdeling af te wachten. Zij doen hun best om zo snel mogelijk te onderzoeken wat er precies aan de hand is. Als ze meer weten, nemen ze hierover contact met jou op. Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Het probleem speelt bij meerdere telefoons, dus het lig niet aan een instelling. Verder ben ik nog niet naar een t mobile shop geweest.
Ik heb sinds drie dagen geleden hetzelfde probleem net contact gehad met t-mobile hopenlijk word het snel opgelost
Ok mijn probleem is opgelost, het was een defecte simkaart. Jammer want tijdens de eerste keer bellen heb ik aangegeven de afgelopen tijd een paar keer de kaart te hebben verwisseld. Er werd verteld dat dit niet het probleem kon zijn. Later werd dit als tip op gegeven.

De medewerker in de winkel herkende het probleem wel en het gebeurde wel eens vaker, kreeg nieuwe simkaart en probleem was opgelost.
Ik vond de medewerkers allemaal heel vriendelijk, maar ik werd toch niet goed geholpen achteraf. Er had gewoon direct een vervangende sim opgestuurd moeten worden. Helpt dat niet dan komt er verder onderzoek.
Ik verbaas mij nog steeds over dat bij een probleem dat naar de 2de lijn moet, hier 6 dagen voor staat. Ik vind dat als ik klant niet acceptabel en heb daar ook geen begrpik voor.
Reputatie 6
Badge +17
@jacky50,

Jammer om te lezen dat jouw telefoon dezelfde kuren vertoont! Ik zie dat je inmiddels nogmaals contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice en dat het probleem is opgelost! Mochten andere klanten tegen hetzelfde probleem aanlopen: de oplossing was de twee volumeknoppen aan de zijkant tegelijkertijd met de aan/uit-knop ingedrukt gehouden, vervolgens niet herstarten, maar daarna het scherm weggehaald. Klopt het inderdaad dat dit de oplossing was Jacky? 🙂

Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

@Madoc79,
Allereerst fijn om te horen dat het probleem is opgelost! Begrijpelijk dat je het liefst gelijk deze oplossing had willen hebben, excuses dat dit niet is gebeurd. Gelukkig had mijn andere collega dit wel aangeraden en kon je snel in de T-Mobile Shop terecht. Dat is voor een nieuwe simkaart de snelste manier, aangezien het versturen vanuit ons drie werkdagen in beslag kan nemen. We doen ons best om alle issues zo snel mogelijk te laten onderzoeken door onze IT-afdeling. Hoe dan ook ben ik blij dat het nu in ieder geval is opgelost.

Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Ja klopt zelf opgelost door 1 van de volumeknoppen en de knop aan de rechter zijkant samen tegelijk in te drukken dus zoals ze noemen snelle start maar dan de andere volumeknop.
Reputatie 6
Badge +17
Bedankt voor het delen van de oplossing in jouw situatie Jacky! 🙂

Reageer