Vraag

Kan niet gebeld worden direkt voicemail

• 9 november 2016
  • 3 reacties
  • 243 Bekeken

Kan sinds zaterdag niet gebeld worden maar wel zelf bellen springt direkt op voicemail
Heb voicemail al uit en aangezet maar helpt niet
Wat kan ik nu nog doen

3 reacties

Badge +2
Hallo Janny Snijders,

Welkom op het forum en bedankt voor je post.

Vervelend voor je dat je hier last van hebt.

Ik heb daarom gelijk even wat gegevens bekeken in ons systeem..
Ik zie dat je op 9 en 10 november wel gesprekken hebt ontvangen op je mobieltje. heb je dit probleem met alle gesprekken of sommige?
Is het probleem nog steeds aanwezig? Zo ja is dit op overal of alleen op 1 plek?

groetjes
Ik heb er het meeste last van als ik van mijn werk kom in bruinisse
Heb daar voldoende bereik en als ik dan weer thuis kom heb ik er last van en dat is niet met alle gesprekken maar met sommige.
En thuis heb ik ook voldoende bereik .
Doe dan vervolgens via de site voicemail uitzetten en telefoon uitzetten 10 minuten en dan alles weer aan en dan doet hij het weer.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Janny,

Zou je voor de zekerheid gelijk even je doorschakelingen kunnen deactiveren? Dit doe je met de code ##002#, zo hef je in één keer alle actieve doorschakelingen uit en kun je later jouw voicemail weer inschakelen. Ik ben benieuwd of het probleem bij de voicemail, simkaart of het netwerk zit en zo komen we daar weer een stap dichterbij.

Op de dekkingskaart zie ik dat er rondom Bruinisse bepaalde plekken zijn waar de dekking niet optimaal is. Zou je kunnen aangeven of dat ook één van de locaties is waar jij werkt? Dan zou het kunnen zijn dat het toestel de dekking niet goed door krijgt en je dan thuis problemen ervaart.

Tot slot wil ik je ook nog vragen om jouw simkaart even te controleren. Als deze vuil, geknipt of beschadigd is, dan kan dit voor problemen zorgen, zoals jij nu ook hebt. Als de simkaart vuil is, dan kun je deze met een droge doek voorzichtig schoonmaken. Om te testen of het aan de sim ligt, kun je deze in een ander toestel plaatsen en andersom. Op die manier kun je nagaan of je misschien een nieuwe simkaart nodig hebt.

Houd je ons op de hoogte? Hopelijk kunnen we dit gauw oplossen voor je!

Reageer