Beantwoord

Kan niet gebeld worden en sms'en

Ik kan sinds vandaag niet meer gebed worden en ook smsjes komen niet door. Afgelopen weekend kon dit nog wel. Wel kan ik zelf gewoon bellen.
Hellup..
icon

Beste antwoord door David 22 september 2015, 11:56

Hey Ramona,

Wat heeft de kruistest nog opgeleverd?

Ik denk dat het eraan ligt dat er werkzaamheden in jouw omgeving waren. Hierdoor zou je hinder hebben kunnen ondervinden, de laatste weken. Dit is ondertussen wel opgelost, dus het zou bij jou ook weer moeten gaan werken! :)

Ik hoor graag of het nu weer werkt, soms duurt het wat langer voor alle naweeën zijn weggetrokken en alles weer optimaal werkt!

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Heb je het toestel al even uit en aangezet? Heb je al handmatig gezocht naar netwerken? op welke locatie ervaar je dit probleem?
Dank je wel.
Ik heb al contact gehad via de chat. Toestel is al aan en uitgeweest. Simkaart er in en er uit. ##002# gebeld. Internet en alles doet het gewoon. Ik kan bellen en sms en. Maar ik kan niet gebeld en ge sms t worden.
Nu ligt een oude telefoon aan de lader en gaan we die straks proberen...
Het is echt puur en alleen dat ik niet gebeld en ge sms t kan worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ramona,

Wat heeft de kruistest nog opgeleverd?

Ik denk dat het eraan ligt dat er werkzaamheden in jouw omgeving waren. Hierdoor zou je hinder hebben kunnen ondervinden, de laatste weken. Dit is ondertussen wel opgelost, dus het zou bij jou ook weer moeten gaan werken! :)

Ik hoor graag of het nu weer werkt, soms duurt het wat langer voor alle naweeën zijn weggetrokken en alles weer optimaal werkt!
Helaas krijg ik mijn oude telefoon niet meer aan en heb ik dus nog geen gelegenheid gehad om het te testen in een ander toestel.
Mijn hoop is dat het zich dus vanzelf oplost en anders kan ik gelukkig al snel mijn abonnement verlengen en dus een ander toestel aanvragen.
Iedereen in ieder geval alvast heel erg bedankt voor het meedenken en de hulp.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Ramona,

Jammer dat het nog niet is gelukt!

Houd je ons op de hoogte van eventuele veranderingen? We denken graag met je mee.

Als je gebeld wilt worden voor een verlenging dan kan je dit bij ons aangeven. Onze collega's van de afdeling vernieuwingen doen je graag een mooi aanbod. Weet je toevallig al welk toestel je wilt? Ik ben benieuwd welk toestel je op het oog hebt. 😉
Hallo Issam,
Ik wil best heel graag gebeld worden voor een verlenging, maar ja, dat is nou net het probleem hahaha...
Ik kan niet gebeld worden!
Nog steeds niet.
Ik zal eens gaan kijken, maar denk dat het weer een Samsung word.
Dus hoe we die verlenging aan gaan pakken moet ik even kijken aangezien dit het enige toestel is dat ik heb.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ramona,

Haha, ik denk dat Issam bijna aan een Cup-A-Soup toe was! ;)

Wel erg vervelend dat het probleem nog altijd niet opgelost is! Heb je het probleem vandaag nog steeds? Is er niet iemand in je omgeving met wie je even van simkaart kunt wisselen?

De verlenging kun je ook online doen, maar hopelijk is het probleem ter zijner tijd opgelost! Je hebt geen vaste lijn waar we je anders op zouden kunnen bellen?

We zien je reactie graag binnenkomen! 🙂
Hoi..
Hahahaha... zou t joh 😉.

Helaas is het probleem er nog steeds ja. Maar ik heb nog internet en whatsapp dus mijn humeur is nog aardig zonnig hihihi...
Ik krijg vrijdag een ander toestel te leen. Dus dan kan ik even verder kijken. Ik kan pas vanaf 7 oktober verlengen dus dat lukt nu nog niet online. ( ja had ik al geprobeerd hahahha).
En nee heb geen vaste lijn.
Dus als het vrijdag gaat werken met dat leentoestel dan geef ik het wel even aan en dan mag ik best gebeld worden hoor..
Denk dat me dat meer oplevert dan online 😉.
Een goede avond allemaal,

Helaas..
Het ligt dus echt niet aan de telefoon.
Heb er nu twee andere geprobeerd, maar dan kan ik nog steeds niet gebeld worden.
Dussss....
Wat gaat er nu gebeuren?
Hij gaat meteen op de voicemail helaas.
Nu weet ik het ook niet meer.

(Hellup)
Reputatie 7
Badge +15
Hey RamonaMoosjuh,

Wat balen dat het ook met een ander toestel nog niet lukt! :S

Ik wil dit graag voor je doorzetten naar onze netwerkafdeling. Zij kunnen dit dan verder onderzoeken. Zou je ons kunnen laten weten van welk toestel je gebruik maakt? Het zou ook handig zijn als we een nummer hebben waarop we je eventueel wel kunnen bereiken bijvoorbeeld een telefoonnummer van partner of van werk. Als je een terugbelnummer hebt zou je mij dat nummer in een privébericht kunnen sturen?
Hai Amy,

Ik heb een Samsung S3.
Heb het geprobeerd op een Samsung S4 en een mini.
En het is nu ook mijn hele probleem dat ik dus geen ander nummer heb. Dit is mijn enige nummer. Ja ik weet dat het raar klinkt in deze maatschappij...
Ik ga even verzinnen hoe dit aan te pakken....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ramona,

Ik heb dit doorgezet naar de netwerkafdeling. Zij zullen via de mail contact met je opnemen.

Ik hoop dat dit snel wordt opgelost voor jou!

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Hi Hajar,

Dank je wel dat het nu is doorgezet.
Ik wacht de mail af en dan maar hopen dat het inderdaad opgelost kan worden.

Zodra ik meer weet laat ik het weten!

Bedankt!
Sorry
Zet ik net een vraag neer waar mijn topic is gebleven en plots is ie dr weer. Vaag...
Ik hoop alleen wel dat ik snel een mail krijg. Zodat 7 oktober echt die verlenging geregeld word en ik zo snel mogelijk ook een nieuw toestel heb en VOORAL weer gebeld kan worden.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ramona,

Ik heb je andere topic verwijderd om het overzichtelijk te houden!

Je probleem is momenteel nog in onderzoek. Zodra er meer over bekend is houden we je op de hoogte! Onze excuses voor het ongemak Ramona!

Als je in de tussentijd nog vragen hebt trek je dan even aan de bel? 🙂

PS. Leuk trouwens dat je een profielfoto hebt toegevoegd! 😉
Hai Amy,
Dat is helemaal prima dat je die andere hebt verwijderd. Die had toch geen nut 🙂.

Tja vragen heeft verder geen nut. Ik kan alleen hopen dat het snel word opgelost.

Ja helaas heb ik verder geen fotos van mezelf op de laptop 😉.
Maar deze maakt het ook wel gezellig...
Een goeie middag.
Ik zou jullie nog op de hoogte houden.
Na een mailtje over een terugbelverzoek, omdat ik telefonisch niet bereikbaar was ( neeee echt? sorry..hahahah), heb ik zelf gebeld en is het nu allemaal geregeld.
Ik krijg En een nieuwe simkaart (want hier ligt dus waarschijnlijk het hele probleem) En vandaag heb ik meteen maar mijn abonnement verlengd. Dus ja ik blijf klant en ik krijg een nieuwe simkaart en nieuwe telefoon. Dus uiteindelijk ga ik er maar vanuit dat het helemaal goed gaat komen dan...

Iedereen een fijne dag nog
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ramona,

Bedankt dat je nog even een bericht stuurt! Bellen is in jouw geval inderdaad niet echt handig! 😉 In de melding naar de netwerkafdeling was gevraagd of ze je wilden mailen, maar ik vrees dat mijn collega hier overheen heeft gekeken! Excuus daarvoor!

Wat leuk om te horen dat je hebt verlengd! En ik zie dat je inmiddels je nieuwe simkaart hebt geactiveerd! Kun je nu wel gebeld worden?

Jij ook een fijne dag toegewenst en ik hoor graag of alles nu weer werkt!
Goeiemiddag allemaal!

Van mij mag dit topic worden gesloten/verwijderd.
Ik heb mn nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd.
De sms jes stromen binnen hahahhaha...
En ik kan ook weer gebeld worden.
Dat t gewoon aan t simkaartje lag... hahhahaha...
Dus bij deze iedereen bedankt nogmaals...

Groetjes!

Reageer