Vraag

Kan niet gebeld worden, schakelt direct naar voicemail

• 25 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 307 Bekeken

Ik kan op mijn Xperia xz2 compact niet gebeld worden, hij schakelt direct over na voicemail. 

Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt maar niet, automatisch doorschakelen naar voicemail staat uit, maar dit maakt geen verschil. 

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

Ik zie dat je je mobiele nummer als gebruikersnaam hebt gekozen. Dit is niet zo handig, aangezien dit een publiek forum is, en iedereen zo je nummer kan zien: een moderator zal spoedig je topic langslopen, en je gebruikersnaam aanpassen.

Voor wat betreft jouw probleem. Staat op jouw toestel toevallig de optie “Niet storen” of “Do not disturb” ingeschakeld? Als dit het geval is, dan raad ik je aan om dit uit te zetten. In veel gevallen zal dit er namelijk voor zorgen dat gesprekken direct worden doorgeschakeld naar de voicemail.

Groet,

Jeffrey

Hey Jeffrey,

Niet storen staat niet aan, mijn oproepen zouden ook niet altijd moeten doorschakelen volgens de instellingen. 

Ik heb net nog een nieuwe sim gehaald, dus daar zal het niet aan liggen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @abjo1 

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan je toestel of simkaart ligt. Ik hoor graag van je!

Reageer