Vraag

Kan niet internetten, maar wel bellen

• 31 maart 2016
  • 3 reacties
  • 349 Bekeken

Hallo,

Gisteren heb ik een abonement "Stel samen & stel bij" met "Bellen 120 min EU&NL" + "Internet 3Gb" gestart. Gisteren kon ik bellen en internetten. Vandaag kan ik nog bellen, maar krijg geen verbinding om te internetten. Wat is gebeurd £?

Kunt u mij helpen ? Bij voorbaat bedankt !

3 reacties

Ik heb vergeten te zeggen dat mijn mobiel Huawei P8 lite is.
Badge +12
Welkom op het T-Mobile forum! :)

Vervelend dat je na 1 dag al niet meer kunt internetten! 😞 zou je misschien de volgende instellingen eens willen bekijken die in dit topic staan: https://forum.t-mobile.nl/toestelhulp-470/handmatig-instellen-internet-op-huawei-p8-lite-259597

Werkt het internet hierna weer?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Betty,

Ook namens mij welkom op het forum!

Dat is inderdaad niet handig, je wilt natuurlijk wel kunnen internetten met je nieuwe abonnement! Heb je al gekeken naar de link die Dave had gedeeld? Heeft dat het probleem verholpen? Ik heb verder nog even in ons systeem gekeken en ik zie alleen een blokkade bellen in het buitenland staan. Die heb ik voor alle zekerheid even verwijderd. Heb je alleen op één locatie last dat je niet kunt internetten of op meerdere locaties? Kun je anders even je simkaart in een ander toestel proberen, werkt het dan wel? En als je een andere simkaart in jouw toestel probeert? Op die manier kunnen we uitsluiten of het mogelijk aan je simkaart of toestel ligt.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer